Flere som sliter med konsentrasjon på jobb?

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Haha, har blitt litt for avhengig av BV forum merker jeg :/ tankene flyr ofte avsted til babyland og kan man si :p
 
Er "heldigvis" sykmeldt (noe man kanskje ser på aktiviteten her inne til tider)... Har egentlig en eksamen jeg skulle skrevet på men :p ...oppmerksomheten min er ikke på maktbruk innenfor helsesektoren nå :p
 
Jeg også :p skal til legen i morgen så da bli æ vell sendt hjem fra jobb. Så blir vel meget aktiv her framover :p
 
Mye annet å tenke på om dagen, ja ;) Jeg har jobbet en del overtid i det siste, og da har jeg plutselig oppdaget at jeg sitter og smiler for meg selv og tankene er et helt annet sted :p
 
Veldig ukonsentrert, men får jobben gjort likevel (på magisk vis, enda så mye man leser på forumet o.l.) :D
 
Jeg var veldig ukonsentrert på fredag, ikke bra når man har ansvarsvakt :eek: skal fire dager på jobb nå, heldigvis fri fra jobb i helgen. Spørs hvordan det blir neste langhelg på jobb, det er fire vakter og to overganger. Håper formen er bra da :)
 
Bra å høre at det ikke kun er meg som sliter litt med å holde fokus ;p
 
Mest ukonsentrert pga kvalme innimellom. Har ikke tid til å tenke så mye på det på jobb, er inne i en veldig travel periode. Håpet formen holder seg ok, ellers kan det bli tungt.
 
Jeg er så trøtt på jobb! Grusomt!

-Taster fra appen-
 
Back
Topp