Flere som sliter med ekstrem tretthet?

Mom2be

Betatt av forumet
Jeg sliter med å fungere om dagen. Kroppen skriker etter å få sove i tre døgn i strekk. Gråter av tanken på å måtte på jobb og være blid foran kunder. Orker ikke!
 
Det eneste som hjelper for meg er faktisk frisk luft, så pleier gå meg kveldstur på 20-40 min :)
 
Trøtt her og konstant.. sykemeldt denne uken og kommer meg ikke opp tidlog for å si det sånn.. kan ligge å porke hele dagen :p
 
Hsr vært trøtt de siste dagene selv. Helt kjørt, faktisk.. Men det går seg vel til..
 
Vil bare sove, eneste jeg tenker på... Håper det går over etterhvert....
 
4+5 her også. Vært trøtt i to uker....
 
5 + 4. Har liksom følt på trøttheten i en fire/fem dager. Kom som kastet på meg i starten av uka. Er vel bare et av tegnene på at noe skjer inni kroppen min..
 
Er så utrolig trøtt!!! Visste ikke at jeg var gravid engang før idag, og det er ekstra vanskelig når man har et barn på ett år som SKAL skrike til hun blir tatt ut av senga!
 
Er så utrolig trøtt!!! Visste ikke at jeg var gravid engang før idag, og det er ekstra vanskelig når man har et barn på ett år som SKAL skrike til hun blir tatt ut av senga!

Kjenner igjen den... Har ei på 20mnd som har en skikkelig trassperiode om dagen. Må telle til ti noen ganger merker jeg:p
 
Kjenner igjen den... Har ei på 20mnd som har en skikkelig trassperiode om dagen. Må telle til ti noen ganger merker jeg:p

Hva gjør man når det ikke funker :p?
Hahaha, merker at jeg kan blir skikkelig frustrert og vil rive av meg håret når hun blir så trass uten grunn :(
 
Da må pappaen ta over :p hehe. Godt det bare er perioder. Hun er heldigvis litt blidere nå:)
 
Kjenner følelsen..konstant trøtt..nå har jeg sove en time på sofaen så må legge meg:( mannen min ligger i sofaen og ser på tv.. kjedelig;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp