Flere som sliter med dårlig søvn?

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Ja, som overskiften sier så sliter jeg med å sove om natten.
Jeg sover som normalt, men jeg våkner opp iløpet av natte. Og da sliter jeg med å sovne igjen.

Har hatt det sånn nå i 3 uker, og det begynner å ta på. Jeg har en ganske aktiv jobb med hester, men er så sliten fortiden at jeg sliter med å få gjort det jeg skal.

Er 8+5 idag.

Håper det kanskje er noen som kan komme med tips til hvordan sove bedre.

Sliter med det samme. Våkner når jeg går på do kl 3.30 eller 4 og sliter med å sovne.
Vurderer å be om melatonin fra legen for å se om det kan hjelpe.

Da er vi flere... i natt våkna jeg 03 og var lyys våken til 05.20 .. men jeg er sykmeldt, så kan jo slappe av litt på dagen. sliter også med sult på natta

Ja, jeg sover utrolig dårlig. Har vanligvis sovehjerte sammenlignbart med et dovendyr og har aldri hatt problemer med å våkne på natten. Men nå er jeg oppe minimum en gang iløpet av natten. I tillegg så er det ikke kvalitetsøvn jeg får når jeg sover. Er kjempetrøtt og sliten og sovner med engang jeg legger meg, men så er det opp igjen etter noen timer...

Har ikke sammenhengene søvn jeg heller nei. Sovner heldivis fort igjen da :). Må opp noen ganger for å gå på do, å så er det i tilleg så vondt å snu seg når dyne kommer borti brystene at jeg våkner hver gang av det å.. Så sover ikke akkurat så godt :/

Jeg har dårlig vane av å snu meg på magen, våkner av at jeg går vondt i puppene og press på blæra. Irriterende, må opp på do, og kan da ligge lett en halvtime til en time før jeg sovner. Ikke sååå farlig nå siden jeg har påskeferie, og kan ta det igjen utover dagen, men ser det kan by på utfordringer når jeg begynner på jobb tirsdag.

Sliter vanvittig fortiden, kan sovne halv 10 men må opp flere ganger i løpet av natten, drømmer mye fælt og må på do! :( våkner i tillegg alltid klokken halv 7/7 og umulig å få sove igjen! :)

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Det er ivertfall vanvittig irriterrende.
Jeg får liksom ikke sove igjen på en stund når jeg våkner..

Jeg har ikke dette problemet, enda hvertfall! Er 8+0 i dag. Håper det løser seg for dere snart, vi trenger all søvn vi kan få vi nå :)

Back
Topp