Flere som sliter med bukser?

Sist hadde jeg absolutt ingen tegn utenom uteblitt mens, så ikke bekymre deg du :)

Jeg har det som deg. Er bare 4+0 .. merker litt bobling og at noe foregår der nede innimellom. Men utenom det er det ikke mye symptomer altså. Litt svimmel om jeg bøyer/reiser meg fort. Men vi er jo ganske kort på vei :) mange som ikke kjenner stort rste ukene. Forrige graviditet kjente jeg ikke noe før i uke 7-8 da slo kvalmen og trøttheten til for fult.

Bruker jeans og vanlige bukser ute blandt folk. Men skifter fort til pysj/joggebukse hjemme. Tar og av bhen når jeg er hjemme :-P

Appen <3

Jepp! Ser ut som jeg er 3-4 mnd gravid.. Blir bare joggebukser hjemme for å si det sånn :)

Jepp! Ser ut som jeg er 3-4 mnd gravid.. Blir bare joggebukser hjemme for å si det sånn :)

Deilig å lese at det finnes flere som ser ut som de er 3-4 mnd på vei. Har følt meg oppblåst siden føør jeg testa positivt, og litt uti uke 4 ble det ubehagelig å ha knappen igjen på dongeribuksa... Har kjøpt mammabukse, men magen fyller den liksom ikke så ut enda så det føles som den vil skli ned hele tida. Må vel kjøpe noen tights og de oversized dongeri skjortene fra vero moda/only. :-P
Litt på følelsen at det kan være 2 der inne.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig oppblåst og føler de begynner å stramme akkurat ved linninga

Vedig oppblåst for tiden. Og det sees veldig godt i min arbeidsuniform... :p

Oppblåst! Jeg dro ut alle klærne til slutt og prøvde på meg alt og det var bare joggebukser og klær med stretch som gikk på. Nå er alt annet oppe på loftet og jeg må snart shoppe :-P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp