Flere som sliter med bukser?

mammatil2Venternr3

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er så oppblåst at buksene ikke går igjen! Idag måtte jeg gå må knappen åpen og ha et sånt "belte" i tøy for å dekke over. Syns det er litt tidlig.. Er 4+5 i dag. Flere som sliter med det samme?

Nei ikke heeelt enig, men sist gang begynte jeg tidlig me de buksene og trur d blir d samme nu...så må sette meg på nett å bestille bukser snart :(
Men e bedre å gå me de mammabuksene,er jo mye mer behagelig :)

Jeg har slitt siden uke 4. Er kjempe oppblåst og har ikke mulighet til og få igjen knappen på buksene mine lenger. Vurderer virkelig og gå til innkjøp av noen mammabukser, da de vanlige buksene mine glir ned med en gang når jeg ikke får igjen knappen.... :(

Jepp. Oppblåst og øm. Har ikke brukt jeans siden positiv test omtrent. De buksene fra vero moda med glidelås bak er gode. Ellers går det i tights. Sist ble det alt for mye joggebukse :/

Orker ikke trange bukser selv. Oppblåst, ja! Flaut å gå med tights på treningssenteret :P

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Her må jg finne på noe lurt etterhvert. Tredje sv.skapet og magen er oppblåst. Men i jobben min må jg gå i "ordentlig" klær. Åh... ehm... jeg har kun dongeribukser. Bruker joggebukse hjemme..

Jeg måtte ta av meg buksa jeg nylig endelig syns satt behagelig for bare 2 uker siden :P her må jeg gå til innkjøp av belly belt og mammabukser

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Har sett de belly belt og noen e fine ;) men hvordan skal de liksom sitte ? Kan man ha de over vanlige klær osv... ;)

Har sett de belly belt og noen e fine ;) men hvordan skal de liksom sitte ? Kan man ha de over vanlige klær osv... ;)
Den jeg snakker om er bare en sånn liten forlenging fra knapp til knapphullet på buksa:)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

I følge terminkalkulator er jeg 4+3 idag. Mulig det ikke er heeelt korrekt da jeg har 28 dagers syklus, men lutealfase på kun 8 dager. Noen som vet noe mer om det og evt terminregning?

Uansett, det var ikke det jeg skulle spørre om eller kommentere ;)
Jeg merker absolutt ingenting til at jeg er gravid. Ikke kvalme, ikke oppblåsthet, ikke hormonell, ikke ømme bryster, ikke noe. Ørlite murring i "magen" for noen dager siden, det er det. Flere som har det sånn? Eller bør jeg "bekymre" meg litt?

Jeg har det på akkurat samme måte, ser nesten ut som om jeg har kommet lengre enn mine 4+3, men har heldigvis endel for mye på kroppen så det ser bare ut som om jeg er blitt litt tjukkere

Gutt født Juli 2008
Jente født Januar 2006
Prøver på 2014 baby

Jeg har ikke brukt annet enn vanlig tights og treningstights siden positiv test :P Oppblåst til tusen.. Lurte på å kjøpe mammabukse før vi drar til Tyrkia :)

I følge terminkalkulator er jeg 4+3 idag. Mulig det ikke er heeelt korrekt da jeg har 28 dagers syklus, men lutealfase på kun 8 dager. Noen som vet noe mer om det og evt terminregning?

Uansett, det var ikke det jeg skulle spørre om eller kommentere ;)
Jeg merker absolutt ingenting til at jeg er gravid. Ikke kvalme, ikke oppblåsthet, ikke hormonell, ikke ømme bryster, ikke noe. Ørlite murring i "magen" for noen dager siden, det er det. Flere som har det sånn? Eller bør jeg "bekymre" meg litt?

Sist hadde jeg absolutt ingen tegn utenom uteblitt mens, så ikke bekymre deg du :)

Jeg forbanner Jeansene mine... Har flytta inn i joggebukse, thigts og skjøt og steømpebukse..... Bah! Alt for oppblåst og fått pittelitt mage allerede... :P

Hvis man har problemer med å få igjen knappen på buksa kan man tre en hårstrikk igjennom knappehullet og legge rundt knappen :)

Tosola

Samme her også. Øm nederst på magen. Går greit enda, men blir nok ikke lenge til jeg må gå over til andre bukser :)

Jeg er så oppblåst at buksene ikke går igjen! Idag måtte jeg gå må knappen åpen og ha et sånt "belte" i tøy for å dekke over. Syns det er litt tidlig.. Er 4+5 i dag. Flere som sliter med det samme?

haha jaaa! får ikke igjen knappen på noen av buksene mine! så her i gården går d i tights :P

Har spist så mye dem siste ukene, så her er det etpat ekstra kg som krympet buksene. Føler meg ikke spesielt oppblåst sånn utenom det :) meeen, er jo bare 4+0

Sist hadde jeg absolutt ingen tegn utenom uteblitt mens, så ikke bekymre deg du :)

Jeg har det som deg. Er bare 4+0 .. merker litt bobling og at noe foregår der nede innimellom. Men utenom det er det ikke mye symptomer altså. Litt svimmel om jeg bøyer/reiser meg fort. Men vi er jo ganske kort på vei :) mange som ikke kjenner stort rste ukene. Forrige graviditet kjente jeg ikke noe før i uke 7-8 da slo kvalmen og trøttheten til for fult.

Back
Topp