Jeg er så oppblåst at buksene ikke går igjen! Idag måtte jeg gå må knappen åpen og ha et sånt "belte" i tøy for å dekke over. Syns det er litt tidlig.. Er 4+5 i dag. Flere som sliter med det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jeg snakker om er bare en sånn liten forlenging fra knapp til knapphullet på buksaHar sett de belly belt og noen e fine men hvordan skal de liksom sitte ? Kan man ha de over vanlige klær osv...
I følge terminkalkulator er jeg 4+3 idag. Mulig det ikke er heeelt korrekt da jeg har 28 dagers syklus, men lutealfase på kun 8 dager. Noen som vet noe mer om det og evt terminregning?
Uansett, det var ikke det jeg skulle spørre om eller kommentere
Jeg merker absolutt ingenting til at jeg er gravid. Ikke kvalme, ikke oppblåsthet, ikke hormonell, ikke ømme bryster, ikke noe. Ørlite murring i "magen" for noen dager siden, det er det. Flere som har det sånn? Eller bør jeg "bekymre" meg litt?
Jeg er så oppblåst at buksene ikke går igjen! Idag måtte jeg gå må knappen åpen og ha et sånt "belte" i tøy for å dekke over. Syns det er litt tidlig.. Er 4+5 i dag. Flere som sliter med det samme?
Sist hadde jeg absolutt ingen tegn utenom uteblitt mens, så ikke bekymre deg du