flere som sliter med øynene...?

Glapia.

Gift med forumet
Det svir på øynene, har dårlig syn fra før av altså . men det er ennå mer svekket nå! Ser ikke teksten på tv, og det svir generelt etter en lang dag på kvelden spesielt. Utrolig irriterende.. men vet at dette skal være normalt, så vi er vel flere? [:)]

Her kløes det, men ikke ofte. Er ikke pollen-allergi. Men føles ofte som om jeg har noe på øynene, type tørre øyne og dårlig syn ja... Vi får holde ut [;)]

Ja, men det er fordi det er 1mnd siden jeg skulle skifta linser [:-]

Har forresten lest at det er ganske vanlig at man ser litt dårligere og sånn når man er gravid Glapia [;)]

Jeg kløøøøør!!! Har aldri reagert på pollen før, men i år reagerer jeg på gresset.. [:'(] Klør veldig på øynene frem til jeg får på linser og får fuktet øynene litt..[:)]

ja, regner med det er helt normalt.. Bare synet kommer tilbake, hehe [;)] for nå er det ekstreeeemt dårlig!

Jeg klør veldig i øynene. Tror jeg reagerer på noe, men vet ikke helt hva. Har Bjørkepollen allergi, men klør aldri i øynene på denne tiden av sommeren.

Synet blir påvirka av svangerskapshormonene, så det er nok grunnen til et dårligere syn, jeg har også fått redusert syn, ser ikke hva som står på skiltene før jeg omtrent har kjørt forbi[:-]
Men øyenlegen sier det vil komme tilbake :)

Jeg har mottsatt... bruker briller til vanlig, har veldig skjeve hornhinner ..... men har ikke brukt briller siden jul [:D]

Da jeg var på synstest for en måneds tid siden hadde jeg fått svakere syn på det ene øyet, nok til å gå opp et lite hakk i linser...

Back
Topp