Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, folk altså! Medfølelse derJeg trenger vanligvis ikke mye søvn, kan fungere helt fint en dag med 2-3 timer søvn natta før. Men nå som jeg er gravid blir jeg helt slapp og ute av funksjon av netter med mindre enn 7 timer søvn, må sove på ettermiddagen osv.. Spesielt mannfolka rundt om kring har INGEN forståelse for dette, typisk de som har barn og tror de vet hvordan det er. Mener det bare er fin trening til småbarnslivet...
Haha, jeg er så lei av "det er kroppen som gjør seg klar til babyen kommer".. Greit nok med søvnproblemene rett før fødselen. Men det er ikke det samme når man sliter med søvnen gjennom nesten hele graviditeten. Og i tillegg skal prøve å fungere normalt på jobb, man "er jo ikke syk heller". Føler med deg!jaEr så lei, er zombie!
Begynte allerede i uke 15, er 30+2 i dag. Så siden uke 15 har jeg hatt max 2-3 timer søvn pr natt og det er usammenhengede! 10 minutter her, 15 minutter der osv. Forferdelig slitsomtHelt uten grunn, ikke noe toalett besøk eller noe!
Og selvfølgelig når jeg nevnte dette for folk så måtte det komme noen som sa: " det er bare kroppen som gjør seg klar til babyen kommer" Ja, særlig.... Kroppen begynner ikke allerede i uke 15, og når jeg ikke hadde det slik med storebror så har jeg veldig vanskelig for å tru på det. *Trøtt,slitenoghormonell![]()