flere som sliter med å holde seg på jobben?

LCG

Blir kjent med forumet
heisann jeg er litt over 20 uker på vei nå, og jeg begynner og slite på jobben, blir så fort sliten, og har veldig vondt i ryggen.. noen som har det likt?? noen som syns det er slitsomt og jobbe allerede nå?? eller er det bare meg?? please svar..
 
Jeg er sykemeldt fordi jeg venter tvillinger. Gikk på aktiv noen uker etter ferien, rundt uke 15 til 18. Syns da at det var kjempetungt!

Hvilken jobb har du da?
 
Jeg jobber i barnehage og er kun snart i uke 11 og har sinnsykt vondt i ryggen sant veldig svimmel. Sleit veldig på jobben nå på fredag. Ikke bra. Håper dette ikke fortsetter. Det er mye løfting og samt av jeg blir stående og gående mye. Merker jeg ikke er helt meg selv...[:'(]
 
Ja det er ikke alltid like lett å jobbe. Jeg er på jobb nå jeg *snufs* Er trøtt!!!!!!!!!!!! Hehehe. Det går greit å jobbe for meg, men så klart jeg har aldri vært så sliten i hele mitt liv etter en lang arb.uke men jeg har jo ikke noe liv lengere heller da. Jeg orker jo ingen ting etter jobb. (Blitt lat jeg). Så jeg gleder meg til klokka blir 14.00, da begynner helgen for meg.

God helg til alle sammen!
 
vil ønske dere alle sammen en riktig så god helg[:)]

nyt helgen og slapp av og kos dere jenter, det er vel fortjent[:)][:)]

klem fra meg[:D]
 
Er nå snart i uke 18, merker på kroppen at jeg må sette ned tempo litt, men i fin form. Enig med flere her i forumet om at det er deilig med helg etter en lang uke:-)
 
Ja, jeg synes det er kjempe tungt.. Jobber i hjemmetjenesten å det er jo veldig tungt når man ikke er gravid også.. Men to-tre husvasker hver dag pluss noen morgenstell og et par middager + forfallent arbeid i mellom, holder virkelig på å ta livet av meg!
 
Back
Topp