Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Nei! det er sol og 5 grader ute og det er knopper på trærene, så aking er uaktuelt... Skal ut på tur da...
ORIGINAL: Hope4
Nei idag skal jeg ikke ake, selv om det hadde vært fint....sola skinner og det er masse snø...eller sola skinner ikke ned hit jeg bor da men jeg ser den på toppen av fjela hvertfall...hihi [8D][:D]
Men eldste jenta er på skter tur i en bursdag idag...og dem skulle grille og ake på brett så regner med at hun koser seg hvertfall...værre med meg og lille bollefrid...hehe..
Veldig kaldt her idag og så trur jeg holder meg inne...
men boller jah det frista....åh hvorfor måtte du si det...grrrr
Kanskje jeg skal lage meg melkebakkels idag med melis...det er også godt...eller bare enkelt og greit vaffler...huff...nå fikk du meg fysen her bacca...[:D][:D]
Men kos dere alle sammen med aking hvertfall...[;)][:)]
ORIGINAL: Trebarnsguttemamma
Nei! det er sol og 5 grader ute og det er knopper på trærene, så aking er uaktuelt... Skal ut på tur da...
ÅÅÅÅÅÅÅÅ, nå ble jeg kjempe misunnelig.. Hvor bor du da?? Her har det kommet maaaaaaaasse snø i løpet av helgen, er jo fint det og, men er så klar for vår, og sommer...
ORIGINAL: Rebecca85
ORIGINAL: Trebarnsguttemamma
ÅÅÅÅÅÅÅÅ, nå ble jeg kjempe misunnelig.. Hvor bor du da?? Her har det kommet maaaaaaaasse snø i løpet av helgen, er jo fint det og, men er så klar for vår, og sommer...
Ja det lurer jeg også på...[:-]
Gleeeeder meg til sommer og sene kvelder med grilling [:D]
Nei idag skal jeg ikke ake, selv om det hadde vært fint....sola skinner og det er masse snø...eller sola skinner ikke ned hit jeg bor da men jeg ser den på toppen av fjela hvertfall...hihi [8D][:D]
Men eldste jenta er på skter tur i en bursdag idag...og dem skulle grille og ake på brett så regner med at hun koser seg hvertfall...værre med meg og lille bollefrid...hehe..
Kanskje jeg skal lage meg melkebakkels idag med melis...det er også godt...eller bare enkelt og greit vaffler...huff...nå fikk du meg fysen her bacca...[:D][:D]
Her er det ca 0 grader og masse snø for en gangs skyld og siden akebakken er 5 meter unna har jeg ikke noen unskyldning [8D][:D]
Ja boller er godt[:D] men vi har ikke kakao da...[>:]
Kos deg idag Alex og la lille Kian få noe godt å smake på[:D]
Her er det ca 0 grader og masse snø for en gangs skyld og siden akebakken er 5 meter unna har jeg ikke noen unskyldning [8D][:D]
Ja boller er godt[:D] men vi har ikke kakao da...[>:]
Kos deg idag Alex og la lille Kian få noe godt å smake på[:D]
Hihi Kian er det ikke farlig med trur jeg med tanke på så mye jeg putter i meg...hehe
Skal ned til samboeren på gatekjøkkenet og få sniki til meg noe scampi idag...hihi [;)][:D] Å is...[:)]