Virker ikke som det gikk denne gangen heller. prøvd siden desember. mistet nå i august, men er det flere som skal prøve neste måned?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3Lykke til<3
Oktober mnd blir neste mnd for meg spennende! jeg har ikke testet meg for el men hadde jo mensen før eggløsning. IKM er idag og ingen positiv test på megHvilken mnd blir neste mnd for deg?
Jeg har akkurat hatt eggløsning så om det klaffer denne gang blir det termin rundt 18.juni
Om ikke det klaffer satser vi på juli
Er du helt sikker på at du har hatt eggløsning? Tester du etter EL?
Spennende jeg og, min skal komme idagJa venter på mensen nå..
Sent from my iPad using BV Forum
Bare husk at syklusen ofte er litt ustabil i starten. Så om det drøyer noen dager til må du ikke bli fortvila det er kjipt, men normalt.Oktober mnd blir neste mnd for meg spennende! jeg har ikke testet meg for el men hadde jo mensen før eggløsning. IKM er idag og ingen positiv test på meg
Merker at mensen ikke har kommet ja, men har bind på plass daBare husk at syklusen ofte er litt ustabil i starten. Så om det drøyer noen dager til må du ikke bli fortvila det er kjipt, men normalt.
Spennende hadde vært artigSkal prøve fra november av :-D gud så spennende det blir!! Kanskje noen av oss oktober jenter havner i samme terminforum igjen lykke til!!
GratulererTenkte jeg skulle oppdatere denne her, for jeg tok en test i dag og fant ut at jeg er gravid igjen
Olivia skal bli storesøster rundt 21.august 2015
Hvordan går det med dere andre prøvere??
Tenkte jeg skulle oppdatere denne her, for jeg tok en test i dag og fant ut at jeg er gravid igjen
Olivia skal bli storesøster rundt 21.august 2015
Hvordan går det med dere andre prøvere??
Gratulerer
Her var vi ferdige egentlig, men ble plutselig gravid igjen og har termin i mai
Så gøy! Ferdig med kvalme en stund nå da eller?Gratulerer
Her var vi ferdige egentlig, men ble plutselig gravid igjen og har termin i mai
At dere utredes er vel bra, at det ble behov for utredning er ikke kjektDessverre utredes vi jeg har ikke mye mot lenger. Høres sikkert teit men føler det er lettest sånn ... Gråter av og på om dagen ikke sånn det skulle være ..... :'( gråter i skrivende stund unnskyld ....