Flere som skal prøve neste mnd? :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Virker ikke som det gikk denne gangen heller. prøvd siden desember. mistet nå i august, men er det flere som skal prøve neste måned? :)
 
Last edited:
Hvilken mnd blir neste mnd for deg? :p
Jeg har akkurat hatt eggløsning så om det klaffer denne gang blir det termin rundt 18.juni :)
Om ikke det klaffer satser vi på juli :)

Er du helt sikker på at du har hatt eggløsning? Tester du etter EL?
 
Hvilken mnd blir neste mnd for deg? :p
Jeg har akkurat hatt eggløsning så om det klaffer denne gang blir det termin rundt 18.juni :)
Om ikke det klaffer satser vi på juli :)

Er du helt sikker på at du har hatt eggløsning? Tester du etter EL?
Oktober mnd blir neste mnd for meg :) spennende! :D jeg har ikke testet meg for el men hadde jo mensen før eggløsning. IKM er idag og ingen positiv test på meg :p
 
Oktober mnd blir neste mnd for meg :) spennende! :D jeg har ikke testet meg for el men hadde jo mensen før eggløsning. IKM er idag og ingen positiv test på meg :p
Bare husk at syklusen ofte er litt ustabil i starten. Så om det drøyer noen dager til må du ikke bli fortvila det er kjipt, men normalt.
 
Bare husk at syklusen ofte er litt ustabil i starten. Så om det drøyer noen dager til må du ikke bli fortvila det er kjipt, men normalt.
Merker at mensen ikke har kommet ja, men har bind på plass da :)
 
Skal prøve fra november av :-D gud så spennende det blir!! Kanskje noen av oss oktober jenter havner i samme terminforum igjen :) lykke til!!
Spennende :D hadde vært artig :)
 
Håper bare mensen kommer snart :)
 
Tenkte jeg skulle oppdatere denne her, for jeg tok en test i dag og fant ut at jeg er gravid igjen :D
Olivia skal bli storesøster rundt 21.august 2015 :D

Hvordan går det med dere andre prøvere?? :)
 
Tenkte jeg skulle oppdatere denne her, for jeg tok en test i dag og fant ut at jeg er gravid igjen :D
Olivia skal bli storesøster rundt 21.august 2015 :D

Hvordan går det med dere andre prøvere?? :)
Gratulerer :D :D
Her var vi ferdige egentlig, men ble plutselig gravid igjen og har termin i mai :D
 
Tenkte jeg skulle oppdatere denne her, for jeg tok en test i dag og fant ut at jeg er gravid igjen :D
Olivia skal bli storesøster rundt 21.august 2015 :D

Hvordan går det med dere andre prøvere?? :)

Oi, så stas da:D Gratulerer så masse:)

Vi prøver her, og satser på ingen mensen i des:p
 
Gratulerer :D
 
Dessverre utredes vi :( jeg har ikke mye mot lenger. Høres sikkert teit men føler det er lettest sånn ... Gråter av og på om dagen :( ikke sånn det skulle være ..... :'( gråter i skrivende stund unnskyld ....
 
Dessverre utredes vi :( jeg har ikke mye mot lenger. Høres sikkert teit men føler det er lettest sånn ... Gråter av og på om dagen :( ikke sånn det skulle være ..... :'( gråter i skrivende stund unnskyld ....
At dere utredes er vel bra, at det ble behov for utredning er ikke kjekt :(
Skjønner at det blir tårer av sånt, barn er et veldig høyt ønske og det er veldig sårt å ikke lykkes..
Håper dere får god hjelp og at det blir et søsken på Natalia ;)
Sender gode ønsker din vei! :)
 
Back
Topp