Flere som skal på UL til uka?

Azalea

Flørter med forumet
Hei.

Hva sier magefølelsen ang kjønn? Tidligere følte jeg at det kanskje var en liten gutt som spreller i magen min, nå er jeg usikker.. 
 
jeg har ul på tirsdag. litt morro å få vite det på valentines day. magefølelsen har sagt gutt hele veien, og alle sier gutt pga mageformen min. Blir spennende å se om det er rett :P
 
Jeg skal på mandag og jeg har skikkelig guttefølelse :-) Men plutselig tenker jeg at det er jente, så hvem vet? :-D
 
Sparker igang uka allerede klokka 8 på mandag jeg!!!
Har egentlig ingen fornemelse på hvilket kjønn som gjemmer seg jeg... I starten trodde jeg jente... så gutt.... nå vet jeg ikke lenger!!! Lever i spenning!!!
 
på fredag skal jeg, er ganske sikker på at det er ei jente der, håper bare ho er frisk:)
hadde riktig følelse når jeg gikk med sønnen min å, så blir spennende om jeg har rett:)
 
Skal selv på mandag kl 11! Samboer tror det er en gutt, resten av familien og venner tror det er jente. :P
Kjenner jeg både gruer meg og gleder meg. Er redd for dårlige nyheter rett og slett.. :(  Er jo noen her inne som har vært uheldige og har virkelig ikke lyst til å oppleve det samme..
Har mistet to ganger og føler det er urealistisk at det faktisk er en baby i magen min. 

Tror jeg tenker for mye på at babyen må være sunn og frisk til å kjenne på magefølelsen om det er gutt eller jente jeg. Gleder meg til å få UL overstått og at knøttet vil vise seg frem. Da blir det ut å kjøpe det første babyplagget og bare å begynne og nyte svangerskapet så godt det lar seg gjøre. :) 
 
Vi skal på fredag og!! Blir spennande! Har trudd fra starten av at det er ei jente til! Men alle rundt meg meina det er gutt! no er eg berre veldig usikker, så blir kelt å sjå! :)
 
Me skal på tirsdag:-) Har ikkje noen spesiell følelse på kva kjønn som skjuler seg i magen.. Men dette svangerskapet er veldig likt når eg gjekk med forrige! Og heller derfor mot gut dersom eg må tippe:-)
 
Vi skal på onsdag!! Har ingen kjønnsfølelse og vi skal ikke vite kjønn, så ikke så spennende for omverdenen :P
 
Skal på tirsdag vi! Nok en Valentines Day UL ;P

Er ikke så nærvøs denne gangen for jeg fikk tidlig UL av legen som jeg hadde for 3 uker siden... og alt stod bra til da! Så bare krysser fingrene for at alt fremdeles er bra, og at lille tassen er litt mindre sjenert! Legen trodde det var jente sist, men sa han ikke var helt sikker... så vi får håpe på en bekreftelse nå! Gleder meg :D
 
Jeg skal på torsdag! Gleder meg og gruer meg på en og samme tid! ;-)

I begynnelsen følte jeg at det er en liten jente som har tatt bolig i magen min, men nå har jeg en ganske sterk guttefølelse. Kanskje pga at jeg syns mageformen min nå er så lik sist gang, da jeg fikk en liten gutt :) Vi får vente å se... men må innrømme at jeg ønsker meg en jente denne gangen, kun fordi jeg ønsker både gutt og jente ;-)
 
Har UL på torsdag 10.45.

Vi tror det er gutt denne gang, aner ikke hvorfor.Jeg håper en jente til, men er det gutt så er det like morro. Så lenge den er frisk og rask så er jeg superhappy =)

Men svangerskapet har vært likt som sist så muligens det er en jente altså =) 
 
Skal på UL på torsdag, å tror det er en jente i magen :)
 


Marihøna!!! skrev:
Skal på UL på torsdag, å tror det er en jente i magen :)



Spennende-spennende!!!!
 


weronix skrev:
Vi skal på fredag og!! Blir spennande! Har trudd fra starten av at det er ei jente til! Men alle rundt meg meina det er gutt! no er eg berre veldig usikker, så blir kelt å sjå! :)


Samme her, UL på fredag og har hatt jentefølelse hele veien!! De siste dagene har jeg plutselig byttet over til å tro at det er gutt.. rare greier!! Blir såå spennende på fredag, håper bare vi får vite hva det blir og at de kan se det helt sikkert.. og hååper at alt er bra med babyen.. lykke til med UL alle sammen!!!! 
 
Skal i morgen 09.30. Har jentefølelse :-) blir veldig spennende å se!
 
17 timer igjen! 
 
Skal på UL på torsdag. Har ingen følelse på hva det kan være. så blir spennende å se :) håper uansett bare at alt er bra og at babyen er frisk.. ;)

 
Back
Topp