Flere som skal begynne rett på'n igjen?

Vi har barn med 3 års mellomrom men faktisk så snakket vi om å få en tett opptil denne graviditeten, men så viste det seg å være tvillinger så da ser vi oss ferdig:-) Men jeg ser ikke problemet i å få to tette :-) Det er jo flere og flere som gjør det :-)

Februar09 og Juli10 :)
Så da hang vi på samme forum den gang også da om du var på bv?

Jeg var da både på mars09 og februar09 siden termin var i begynnelsen av mars. Men han kom i februar da.
Jo jeg var faktisk på bv den gang men ikke aktivt! Traff en annen der inne som jeg chattet masse med opp igjennom åra:) jeg hadde termin 12 febr men fødte 21 febr:)

Jo jeg var faktisk på bv den gang men ikke aktivt! Traff en annen der inne som jeg chattet masse med opp igjennom åra:) jeg hadde termin 12 febr men fødte 21 febr:)

Alltid kjekt når vi får gode bekjentskap/venner :)
Fikk 28.02 så ikke så lenge etter deg da :p

Ser for meg at det kan være noe slitsomt i akkurat spedbarn/småbarnsperioden, men kjekt med 2 tette. Hadde det vært opp til bare meg hadde vi gått for det.
Mannen her var ikke enig, så nå blir det 3 år imellom dem. Dette blir sistemann uansett.

Tenker å prøve igjen i slutten av 2017, eller iløpet av våren 2018, sånn at ungen kommer tidlig i 2019 :)

Da får vi 3 ganske tette barn :)
Så får vi se om jeg får trumfet gjennom nr 4 en eller annen gang, om jeg fortsatt vil ha 4 :p

Jeg vil også ha en til ganske kjapt. Mest på grunn av alder. Usikker på hvor kjapt, har hørt at 18 måneder er ganske optimalt, men vet ikke om det er nødvendig å vente så lenge. Så fort vi får klarsignal tenker jeg. :)

Jeg var mye på februar 09. Hadde først termin 1 feb og ble flyttet til 27 januar. Fødte 25 januar. Meeen.. jeg husker jo ikke nicket mitt fra den gang! Har dere byttet nick?

Vi leker litt med tanken. Jeg har en fra før som blir 8 i januar, så føler at jeg får to enebarn egentlig pga aldersforskjellen. Kunne godt tenkt meg en lekekamerat til denne her.. det er ikke sååå gøy å leke bestanding! :)

Jeg var mye på februar 09. Hadde først termin 1 feb og ble flyttet til 27 januar. Fødte 25 januar. Meeen.. jeg husker jo ikke nicket mitt fra den gang! Har dere byttet nick?
Jeg har byttet nick og husker ikke hva jeg før het, er så lenge siden, var som sakt nesten aldri der inne etter jeg fikk kontakt med hu ene :)

Vi venter nok ikke så lenge med å sette igang igjen :) Mannen er noen år eldre enn meg og har lyst til å få de vi skal ha inne rimelig kort tid :) Jeg tenker at så lenge det føles ok for kroppen min er det bare å sette igang igjen :) Denne gangen tok det 1,5 år å bli gravid, så har jo det i tankene også. Ting kan ta tid... Syntes selv det er veldig koselig å ha søsken ikke så mange år ifra :)

Back
Topp