Flere som skal begynne rett på igjen?

Vi skal, orker og lyst har vi sikkert ikke der og da :p Men blir nok veldig bra tilslutt <3
Det er greit å bli ferdig da, så skjønner det! Er nok verdt det ja! :D

Vi fikk en liten en i mars 2015 og han får en søster nå i september. Føler jeg har gått sammenhengende gravid i to år :-) Merkee at det er mye tyngre med nr to enn med nr en. Med nr 1 så kunne jeg bare tenke på meg selv og ingen andre :-) Nå er det en liten som skal ha mye oppmerksomhet. Kjenner at jeg gleder meg til at han starter i barnehagen i morgen.

Utenom at det er tyngre med nr 2 enn nr 1 så har jeg ikkje merka noen forskjell. Litt spent på hvordan nr 1 reagerer når nr 2 kommer hjem...

Vi ønsker bli gravide så fort som mulig etter jenta vår er født, håpet er innen de første 6 mnd :)
Vet amming kan forhindre men kommer ikke til å amme (ikke pga det men pga jeg ikke kan).
Gå gravid har ikke vært så fantastisk som jeg trodde, det har vært jævlig, så må bare få det unnagjort, orker ikke tanken på å begynne på igjen etter 1-2 år med å være meg selv igjen.
Snakker med flere jordmødre som sier dette er helt trygt, så ønsker ikke masse negative kommentarer eller fraråd!
Jada vet det sikker absolutt ikke frister men tror det er for det beste for oss, og barna, vill ha to tette!
Vill bare høre om det er noen med samme ønske som oss :)

Mannen min vil veldig gjerne ha to tette, da det kun er 1år mellom han og storebror. De har ett godt forhold,og har hatt veldig stor glede av hverandre hele oppveksten fordi de er så tette i alder :-)

Så vi tenker å ikke bruke prevensjon i det hele tatt etter at vi har født vår første gutt nå i september :-) Så håper vi at vi blir gravide innen ett år :-)

Vi fikk en liten en i mars 2015 og han får en søster nå i september. Føler jeg har gått sammenhengende gravid i to år :) Merkee at det er mye tyngre med nr to enn med nr en. Med nr 1 så kunne jeg bare tenke på meg selv og ingen andre :) Nå er det en liten som skal ha mye oppmerksomhet. Kjenner at jeg gleder meg til at han starter i barnehagen i morgen.

Utenom at det er tyngre med nr 2 enn nr 1 så har jeg ikkje merka noen forskjell. Litt spent på hvordan nr 1 reagerer når nr 2 kommer hjem...
Takk for svar :)

Jeg synes det høres veldig flott ut :happy::happy: Mellom mine to eldste så er det 22 måneder. Kunne være litt hektisk da eldste fortsatt var liten når minste kom ;) Men idag har de vanvittig mye glede av hverandre :Heartred
Snuppa som kom for to uker siden har jeg med en ny mann, og hadde ikke sett for meg et barn nr 3 før jeg møtte han :happy:
Hun er 6 år yngre enn eldste og 4 år yngre enn mellomste, så er en attpåklatt :love7 Hadde det ikke vært for at jeg har kompliserte risikosvangerskap pga en kronisk sykdom jeg har, så hadde vi prøvd på en til ganske kjapt :) Men her blir vesla sistemann :Heartpink

Back
Topp