Flere som skal begynne rett på igjen?

Klaramari

Glad i forumet
Vi ønsker bli gravide så fort som mulig etter jenta vår er født, håpet er innen de første 6 mnd :)
Vet amming kan forhindre men kommer ikke til å amme (ikke pga det men pga jeg ikke kan).
Gå gravid har ikke vært så fantastisk som jeg trodde, det har vært jævlig, så må bare få det unnagjort, orker ikke tanken på å begynne på igjen etter 1-2 år med å være meg selv igjen.
Snakker med flere jordmødre som sier dette er helt trygt, så ønsker ikke masse negative kommentarer eller fraråd!
Jada vet det sikker absolutt ikke frister men tror det er for det beste for oss, og barna, vill ha to tette!
Vill bare høre om det er noen med samme ønske som oss :)

Har ikke noe erfaring selv, men vet det er flere som ønsker det slik :) Viss det er det dere ønsker så kjør på! Finnes vel ingen grunner til å la være, snarere tvert i mot:p

Jeg ble gravid etter 9 mnd, noe som fungerer helt perfekt for oss.. :-) forsøkte å bli gravid litt tidligere uten hell..:-)

Vi er nok ferdige, men har 2 års mellomrom mellom alle barna våre. Ikke like tett som det du ønsker, men syns det er fint med tette barn

Dette er siste gangen vi går gravide. Har ikke hatt tripp trapp tresko barn, det er tre år mellom eldste og mellomste. Nå blir det 8 og 5 år mellom de to eldste og minste snuppa. Så vi endte opp med en liten attpåklatt i stedet;-)

Har to tette og får nå en attpåklatt. Gikk bra med to tette (17 mnd mellom) men gleder meg til å bare ha én baby denne gangen! :-)

Er ferdig med å gå gravid nå. To barn med 2 års mellomrom, syntes det er en fin aldersforskjell. Men har en søster som er 1,5 år eldre enn meg. Vi har hatt veldig mye glede av hverdandre i oppveksten. Og i dag er hun min beste venn og vi har barn som er like gamle :)

Det er veldig mange fordeler med to tette. Selv har jeg to med 19 mnd mellomrom, som leker fint sammen. :)

Nope :) skal sette inn spiral som varer i tre år. Etter det så kanskje.

Nope :) skal sette inn spiral som varer i tre år. Etter det så kanskje.
Det tenker jeg og! Orker ikke et nytt svangerskap med det første! All ære til dere som ønsker det, men jeg trenger pause!

Er gravid nå etter fødsel i fjor. Blir 17 måneder mellom våre. Tenker ikke at dette er siste, men i såfall blir det flere år mellom yngste og mellomste. ;) I need a break :D

Har 18 Mnd mellom de to eldste som nå er blitt ungdommer. De har hatt utrolig stor glede av hverandre. Fikk så 4 år etter nr2.

Så ventet jeg 10 år på nr 4. Og nå er jeg gravid med nr 5 som kommer nesten 2 år etter. Genialt med to tette. Da har de alltid hverandre og leke med i ferier :) så jeg er glad, for at jeg har klart to "tette" til :p

Nei.. Vil ha tilbake kroppen min først, trene normalt og generelt være meg selv en stund :) så kanskje om noen år, eller kanskje det er nok med en..

Samboer vil gå rett på, jeg derimot er mer skeptisk... Så vi får vel se :)

Sniker fra desember :-)
Jeg kjenner noen som har 10 mnd og 2 uker mellom de to yngste, så det er jo fullt mulig å bli gravid med en gang etter fødsel! Guttene ser ut som tvillinger og de leker godt sammen!
Har selv utrolig lyst på tette barn, men ser ikke helt muligheten da jeg ble gravid nå med første litt for tidlig (holder enda på med utdanningen min)

Det tenker jeg og! Orker ikke et nytt svangerskap med det første! All ære til dere som ønsker det, men jeg trenger pause!
Jaaa hadde daua med nytt svangerskap med en gang, men hvis man orker det så er det bare å kjøre på! Er 6 og 19 år mellom meg og mine søsken og har ikke tatt skade av det :D

Jaaa hadde daua med nytt svangerskap med en gang, men hvis man orker det så er det bare å kjøre på! Er 6 og 19 år mellom meg og mine søsken og har ikke tatt skade av det :D
Både jeg og mannen hadde nok taklet det dårlig ja, og da med en liten i tillegg, huff.. her er det 5 år ned og 6 år opp, og vi har et kjempegodt forhold:)

Back
Topp