Flere som skal begynne et bedre liv?

Jeg er lett med på dette :) Har ikke drikt brus siden påske ( klarer ikke kulsyren mer ) og snop spiser jeg ikke så ofte som jeg gjorde før..
Har gått over på grov brød og sunt pålegg med agurk,tomat osv på :D veldig stolt av meg selv frem til no faktisk. Tar tran kapsler og folat..
Må klare å slutte med snusen oxo no og det skal jeg klare siden jeg har klart å vært røykfri i et år no :D

er medlem på trenings senter men ikke så flink til å gå der no mer,men skal gå turer, sykle og få med meg mannen på trenings senteret igjenn.

Dette skal vi klare jenter :D
 
Jeg er også lett med :) har egnetlig vært flink med bare usunt på lørdager, men så har det sklidd ut.. nå skal jeg komme tilbake til gode vaner :) trene 3-4 økter i uka og godteri +  usunt kunn på lørdager :)

Dette skal vi klare :D
 
Så flinke dere er. jeg spiser mye frukt. er blitt så glad i det. men 5 kg på få uker irriterer meg. Går mye turer. Dette er mitt tredje barn. Det var slik med de to andre også. Kg kom veldig fort. Men så stagnerte de. så blir spennende å se denne gang. Hoftene og rompa mi er blitt større.. hehehehehe.....
 
Back
Topp