Flere som skal begynne et bedre liv?

Secret agent

Betatt av forumet
Jeg skal ihvertfall!

Har en dårlig egenskap som tilsier at jeg er litt for glad i søtsakerOg pepsi max

Men fra i mrg blir det full stopp! Har mitt siste glass med pepsi max foran meg nå...Og sjokoladen må spises i kveld. For jeg kan ikke ha sånt i hus, blir altfor fristet!

Noen som joiner meg??? Sånn at vi kan pushe hverandre???
 
Hehe... kjenner meg igjen der ;) Må tømme påskegodten nå. Så blir det lørdager, kun lørdager, med godteri. Brus er jeg ikke såå glad i så det går fint. Værre med namnamen... 
Mitt tips er å ha en mugge, flaske, karaffel el med vann i kjøleskapet, gjerne med en liten agurkbit oppi. Så har man ALLTID kjempe deilig og kaldt vann stående. Og når det har stått i kjøleskapet og blitt ekstra kaldt, DA er det faktisk bedre enn brus ;) 
 
Amen!! Jeg er med !!:D
 


humbug skrev:
Amen!! Jeg er med !!:D



Signerer denne!!!
 
Ja, er lett med!
Har en lang liste jeg, hehe.
Kun brus og snop på lørdager, bli flinkere å spise frukt, grønnsaker og fisk, ta tran, og sist men ikke minst slutte å røyke!!
Skal røyke opp den pakken jeg har nå og så er det slutt!
 
"Bra" vi er flereSkal vi prøve å få laget en topptråd der vi skriver hvor flinke vi er/evt innrømme hvis vi falt for fristelsen?
 
Tok tran i sta jeg faktisk :)
 
jeg er veldig veldig med på denne altså... har akkurat gafla i meg 3 kinderegg.... :S
 


Secret agent skrev:
"Bra" vi er flereSkal vi prøve å få laget en topptråd der vi skriver hvor flinke vi er/evt innrømme hvis vi falt for fristelsen?


Ja, god ide!
Kan ikke noen som er flink til sånn, fått til en topptråd?
Jeg har nettopp spist en halv 200g melkesjokolade og trenger litt motivasjon, det blir gjerne lettere om man er flere  
 


Secret agent skrev:
"Bra" vi er flereSkal vi prøve å få laget en topptråd der vi skriver hvor flinke vi er/evt innrømme hvis vi falt for fristelsen?


Hva med å legge den under dagbøker ? =D Er så grådig mange topptråder der, også kommer det garantert en haug flere !?
Bare et forslag :)
 
Min plan :
-Ingen godteri ! Har en snopeavtale med en venninne - der det ikke er snop før 17. mai. Ryker vi, så koster det oss 200 kroner ! ;)
- Skiver = HELT grovt brød !!
- 1/3 av middagsfatet skal være grønnsaker (er der nesten nå)
- Gå tur/trene minst 3 ganger i uken

Jeg spiser folat, multivitamin, omega 3 kapsler, og B-vitaminer - så det får jeg bare fortsette med ! ;)

Jeg tenker jeg kan drikke noe light brus innimellom, men ikke hver dag !! Og helst ikke cola eller pepsi pga koffein !!


KLAR !!
 


humbug skrev:
Min plan :
-Ingen godteri ! Har en snopeavtale med en venninne - der det ikke er snop før 17. mai. Ryker vi, så koster det oss 200 kroner ! ;)
- Skiver = HELT grovt brød !!
- 1/3 av middagsfatet skal være grønnsaker (er der nesten nå)
- Gå tur/trene minst 3 ganger i uken

Jeg spiser folat, multivitamin, omega 3 kapsler, og B-vitaminer - så det får jeg bare fortsette med ! ;)

Jeg tenker jeg kan drikke noe light brus innimellom, men ikke hver dag !! Og helst ikke cola eller pepsi pga koffein !!


KLAR !!



Så flink du er:))
 


Emani82 skrev:


humbug skrev:
Min plan :
-Ingen godteri ! Har en snopeavtale med en venninne - der det ikke er snop før 17. mai. Ryker vi, så koster det oss 200 kroner ! ;)
- Skiver = HELT grovt brød !!
- 1/3 av middagsfatet skal være grønnsaker (er der nesten nå)
- Gå tur/trene minst 3 ganger i uken

Jeg spiser folat, multivitamin, omega 3 kapsler, og B-vitaminer - så det får jeg bare fortsette med ! ;)

Jeg tenker jeg kan drikke noe light brus innimellom, men ikke hver dag !! Og helst ikke cola eller pepsi pga koffein !!


KLAR !!



Så flink du er:))


Skal iallefall bli 
 


Secret agent skrev:
Jeg skal ihvertfall!

Har en dårlig egenskap som tilsier at jeg er litt for glad i søtsakerOg pepsi max

Men fra i mrg blir det full stopp! Har mitt siste glass med pepsi max foran meg nå...Og sjokoladen må spises i kveld. For jeg kan ikke ha sånt i hus, blir altfor fristet!

Noen som joiner meg??? Sånn at vi kan pushe hverandre???

Jeg er lett med! :)
MÅÅÅ seriøst kutte ut detta snopet! Har blitt alt for mye i påska nå :S
Visst ikke kommer jeg til å rulle når gravid-magen begynner å komme.
Hjelper mye med motivasjon!:)

Jeg har blitt ganske flink med mosjonen føler jeg iforhold til hva jeg var en periode.
-Nå går jeg ganske lange turer 4-6 dager i uka.
-Trener mye med hunden.
-Rir 2 dager i uka annenhver uke.

Jeg tar også kosttilskudd det gravid kost tilskuddet som de selger på apotek.
Så regner med jeg få i meg det viktigste der.
Ellers må jeg bli flinkere med frukt og grønt. Spiser alt for lite av det.
 
Jeg har dessverre ikke så mange dager jeg kommer meg ut av huset siden mannen trener.

Men jeg svømmer og får løpt/gått på tredemølle.

Det viktigste er kostholdet føler jeg, der må alt av snop og brus ut av huset! Og jeg må absolutt bli flinkere med frukt og grønt. Men det blir nok bedre når jeg ikke kan spise noe annet

Har isbitmaskin, så iskaldt vann er tilgjengelig hele tiden heldigvis!
 
jeg er lett med. :) av en eller anne grunn har jeg så langt i graviditeten ikke hatt noe lyst på ( så mye )  snop. Men heller frukt. Har så lyst på blåbær og bringebær hele tiden. Og det er veldig ulikt meg.
Har ikke vært så veldig på frukt. med mindre det er sommer og ikke minst vaniljesaus på. hehehehehe.... var ikke slik i de to forrige svangerskapene. Da var det på snop, chips og brus.  Så blir spennende å se hva denne spiren er :) 
 
Hei jenter :9 Hvordan går det med sunnheten ? Jeg fostår ingenting! Spiser ikke noe særlig mer, men likevel lagt på meg 5 kg. rrrr..........
begyner å antyde en liten har mage føler jeg. ( 10+2)
 
Jeg har ikke spist godt siden påsken, men det er fordi jeg er så kvalm.. Og da har jeg drukket sprite og cola:(( men kun lagt på 1kg kg de tror jeg kom i påsken:(((
 
Har klart ene målet mitt, kuttet helt å drikke Pepsi Max...Og vi kjøper ikke inn søtsaker og chips. Men hvis jeg er på besøk, så spiser jeg et kakestk eller litt chips. Har til nå bare orket svømmetrening en gang i uken, så håper jeg får energi til å trene mer snart! Er så redd for å bli kjempestor pga tvillingene, og ikke minst få store bekkenplager...Har vært plaget med bekkenet i de andre svangerskapene:( Uansett er det viktigste at det går bra med babyene, og så får kroppen min ta de lidelsene som følger med;)
 
Back
Topp