Flere som ser sparkene?

Ja jeg ser det veldig godt! :)
Var hos legen på fredag på kontroll og når han skulle måle magen min så begynte det lille nurke å sparke til :)
Legen syns det var ganske morsomt, og nurket sparket faktisk tre ganger på rad så magen spratt, så det var ganske morsomt :)

Ser det skikkelig godt, både når han sparker, vingler med armene og snur på seg :DElsker det!!!

Ja - her hopper plutselig magen ! Sambo ble stor i øynene når han plutselig ser magen min hoppe...hehe...

Ser det noen ganger, at magen hopper litt. Men ser ikke at han snur seg å sånt nei, kjenner at magen blir hardere på enkelte steder, føles nesten ut som om han prøver presse seg ut magen noen ganger :p Er 25+4 og kjenner tydelige spark, men venter fortsatt på at det skal bli tydeligere og at det vises bedre :)

Ja nå ser jeg også sparkene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser det veldig godt. Både når ho sparka, strekke seg og flytta på seg.

Ser sparkene veldig godt når han holder på ja. Er ganske så artig å se på når han holder på :)

Ja, jeg ser sparkene kjempegodt :)

Jeg kan se det tydelig, til tross for at morkaken ligger forran..! Det varierer selvsagt fra dag til dag, men noen dager sparker hun synlig i alle retninger :) Helt fantastisk :)

Det synes godt ja, er i uke 25+2. Ser også godt hvordan han ligger, den ene siden av magen buler mye mer enn den andre. Ser snålt ut med så skjev mage.
Men lillebror er sjenert - når pappa kommer for å se og kjenne så blir han stille... :)

Ja, det sees godt! :) Det er så herlig, spess om kveldene når vi har lagt oss og han turner rundt inni magen. Da sees det enda bedre (siden jeg ligger flatt ut på ryggen) :D Både spark og at han beveger seg :)
Herlig! Og syns det er så gøy at samboer også får se og kjenne..at det ikke kun er jeg som går rundt å koser meg med sparkene ;)
Jeg er 23 uker, begynte vel å se sparkene i uke 21 ca. :)

Jeg ser at magen spretter når lillegutt sparker :) Herlig følelse!
En kveld for noen dager siden skulle samboer legge øret inntil magen for å se om han hørte noe, og da sparket lillegutt samboeren min i øret! Hehehe, måtte le litt for det var en litt overrasket samboer som tittet opp på meg :D

• Liker
Reactions: H27
De ses kanskje litt.. Gleder meg til å kjenne og se enda mer :) Merker hvor hun ligger, da magen kan bli hard og skjev :D Føler hun er veldig rolig noen dager, og da blir jeg alltid så bekymret..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp