Flere som reagerer voldsomt på myggstikk?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg får så vanvittig store "blemmer" av myggstikk!
De blir som en femkrone omtrent, og klør noe inni granskauen!!

Fikk et på skuldra i fjor, og der har jeg faktisk en liten kul i huden fortsatt, går ikke bort!

Det er det jeg hater med sommeren; myggen!!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ikke så ille av vanlig mygg, men den lille "knotten", den får jeg skikkelig blemmer av og store røde, hovne merker. Varer i evigheter også. Skikkelig dritt :-/

Jeg blir også sånn av myggen!
Blir mye værre av myggstikk enn vepsestikk..
Jeg og! Var redd jeg ville reagere skikkelig på veps, men jeg var ikke så ille den gangen jeg ble stukket av tre jordveps på en gang :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg har vært "allergisk" mot mygg/knott/klegg værst da jeg var barn, har vel fått vondere blod med åra :p Men jeg hovna opp skikkelig, til dobbelt størrelse av kroppsdelen sånn ca.. Og sånn er sønnen min nå.. fikk antibiotika et år for legen var redd for at han skulle få blodforgiftning.. :O

Ja, i år har det vært helt ille. Fikk en 5-6 på beina på en kveld vi var på en hytte. Så virkelig ikke ut. Det klødde helt vanvittig. Pleier ikke reagere så voldsomt.

Begynner å gi seg nå, to uker etter.

Jeg har vært "allergisk" mot mygg/knott/klegg værst da jeg var barn, har vel fått vondere blod med åra :p Men jeg hovna opp skikkelig, til dobbelt størrelse av kroppsdelen sånn ca.. Og sånn er sønnen min nå.. fikk antibiotika et år for legen var redd for at han skulle få blodforgiftning.. :O
Oi, ja da var du skikkelig angrepet!!

Er visst bare jeg her i hus som har godt nok blod, ingen andre har fått myggstikk enda.

Men frøkna hadde noen i fjor, da var hun rett over året. Ble faktisk ganske betente noen av dem uten at hun hadde klødd på dem...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jepp, reagerer voldsomt på mygg og hovner veldig opp. Alltid vært sånn og ikke blitt noe bedre ettersom jeg har blitt voksen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg reagerer også helt ekstremt på myggstikk. Spiser zytec jeg også, hjelper så som så men bedre en ingen ting. Hovner opp masse!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg bruker kestine mot myggstikk. Blir så sløv av zyrtec. Jeg fikk beskjed av legen at store blemmer var en allergisk reaksjon på myggen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg og reagerer på alle slike "kløstikk":( har nettopp sliti med lobbebitt i flere uker, det var tortur! Og jeg er alltid den som blir oppspist så mitt blod er visst veldig godt:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jaaaa :( Jeg er allergisk mot myggestikk, så de blir skikkelig store, knallrøde, hovne, varme og vonde og klør, og er slik i to-tre dager før det roer seg :(

Jeg får også den typen blemmer du beskriver, både av myggstikk og knottbitt. Ekstra ille er det når vi er i nord-Norge hos svigers, der blir jeg helt oppspist :eek:

Jeg bruker også Zyrtec, i tillegg til at det hjelper veldig mot kløen å vaske over stikkene med Vademecum.

Jeg får også femkroning/tjuekroningkuler av myggstikk. Kan nesten ikke klå på dem før det blir stygge og vonde sår heller ;/

Back
Topp