Flere som reagerer på at det er lysere kvelder?

Joda, har både det og utvendige markiser som kan slåes helt ned foran vinduet.
Men enda blir det lyst.

Men nå de to siste kveldene har vi sagt at mamma/pappa skal gå og rydde, og da har hun merkelig nok lagt seg rolig til og sovna kjapt :p
Så vi får si det noen ganger til sånn at vi kommer ut av den dårlige sirkelen :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Kanskje hun er redd hun også må bli med å rydde :p

Her var det visst dagsovingen som var grunnen til tullete kvelder og netter. Har kuttet litt ned nå, og nå sover han bedre og sovner fortere;)

Sent from my iPad using BV Forum

Her var det visst dagsovingen som var grunnen til tullete kvelder og netter. Har kuttet litt ned nå, og nå sover han bedre og sovner fortere;)

Hvor mye sover han på dagen nå da?

Her gikk det seg rett og slett til når vi sa vi skulle rydde :-P
Så vi bare fortsetter med det vi :-P
Hun får tro hva hun vil :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hvor mye sover han på dagen nå da?

Her gikk det seg rett og slett til når vi sa vi skulle rydde :-P
Så vi bare fortsetter med det vi :-P
Hun får tro hva hun vil :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, ja jeg så det i innlegget ditt ovenfor. Måtte le litt:) Han har kuttet ned fra 2 timer, til 1 t og 15 min:)

Haha, ja jeg så det i innlegget ditt ovenfor. Måtte le litt:) Han har kuttet ned fra 2 timer, til 1 t og 15 min:)

Omtrent det hun sover her det da.

Hun får sove halvannen time, senest til 13.30. Sovner hun senere i bhg enn 12 så vekker de henne 13.30 uansett. Ellers blir det krøll.
Noen ganger våkner hun selv etter 1 t 20 min og.

Det skal sies at i helgene sover hun litt lenger enn 13.30 fordi hun sover litt lenger på morgenen og da blir dagduppen litt senere. Likevel går det greit i helgene. Blir vare halvannen time uansett da.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Omtrent det hun sover her det da.

Hun får sove halvannen time, senest til 13.30. Sovner hun senere i bhg enn 12 så vekker de henne 13.30 uansett. Ellers blir det krøll.
Noen ganger våkner hun selv etter 1 t 20 min og.

Det skal sies at i helgene sover hun litt lenger enn 13.30 fordi hun sover litt lenger på morgenen og da blir dagduppen litt senere. Likevel går det greit i helgene. Blir vare halvannen time uansett da.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Kan strekke den til 1.5 her og...Og ikke lengre enn til 14 i bhg. Her hjemme vekkes han senest 13.30. Han blir mer sliten i bhg enn hjemme så trenger mer søvn i bhg enn hjemme...

Snåle greier; de tre siste nettene har vi sagt at mamma/pappa skal rydde, (som skrevet over her), og nå er det ikke en lyd heller etter at vi har gått ut av rommet :-P

Jaja, lurer på hvorfor :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Kanskje je skal forsøke det også.... :p her er det 1 time rabalder hver dag.....

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kanskje je skal forsøke det også.... :p her er det 1 time rabalder hver dag.....

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja verdt et forsøk :-P

I dag prøvde jeg meg på at jeg måtte vaske klærne hennes ;-)
Funka det og selv om jeg nettopp hørte en liten lyd. Men er absolutt blitt bedre altså.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ja verdt et forsøk :p

I dag prøvde jeg meg på at jeg måtte vaske klærne hennes ;-)
Funka det og selv om jeg nettopp hørte en liten lyd. Men er absolutt blitt bedre altså.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
begynner å venne meg til å ligge å lese ca 1 time hver kveld je nå :p men je blir jo så vanvittig trøtt da :P

Back
Topp