Flere som prøver seg på en attpåklatt?

Allegodetingerfire

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei :)
Er det flere her som prøver seg på en attpåklatt?
Har to barn på 8 og 10 år, og tenkte vi var ferdige, men nå har vi bestemt oss for å prøve på et siste barn.
Hadde vært spennende å høre andres erfaringer rundt dette:)

Vi prøver også på en attpåklatt. Eldste i huset er 11 og yngste er snart 9. Vi fikk guttene tidlig, og trodde forsåvidt vi var ferdige, helt til livmora begynte å klø voldsomt :hilarious: Nå er vi i 11 pp, og håper den lille sitter snart.

Kanskje ikke direkte attpåklatt siden minste er straks 5 år, men vi hadde også bestemt oss at 2 holdt før vi fant ut at vi likevel vil ha en til ❤

Vi har attpåklatt på 1 1/2 år ( samt to store på snart 14 og 12) -prøver på et søsken til småen, så han har en nærmere sin alder:chicken:

Så gøy å se at det er flere som er i samme situasjon<3
Har to tantebarn på under 1 år, så kjenner godt på babysuget jaxsmile9
Var i tidlig til midt 20 årene med jentene mine i et rimelig nytt forhold, så det blir spennende nå å se forskjellen når man er eldre og litt mer sikker i seg selv og partner:hello2

Vi prøver også på en attpåklatt. Eldste i huset er 11 og yngste er snart 9. Vi fikk guttene tidlig, og trodde forsåvidt vi var ferdige, helt til livmora begynte å klø voldsomt :hilarious: Nå er vi i 11 pp, og håper den lille sitter snart.
Krysser fingrene for deg! Vi er bare i 2 pp etter en SA i uke 7, men kjenner allerede på utålmodigheten:whacky011

Jepp, har to på 12 og 13. Har jobbet iherdig de siste årene for en liten attpåklatt :D

Har ei på 19, to gutter på 14 og 12 år, også fikk vi jenta vår sammen i 2016. Håper på et søsken til, da de store er så store. Yngste gutten min var 8 da hun ble født, veldig fin opplevelse for dem å få ei søster da.

Har en på 10 år. Har prøvd på søsken til han i mange år så blir jo en attpåklatt sånn sett. Håper bare det sitter hele veien inn snart:)

Vi er gravide straks 30 uker med vår attpåklatt ❤️ Barna vi har fra før blir 14 og 12 når denne kommer :) gikk greit å bli gravide, ble først gravid på 2 mnd etter spiralen ble tatt ut, men ble dessverre oppdaget MA i uker 12. Ble gravide igjen 4 mnd etter og lillegutt ventes til høsten ❤️ Blir kjempekos med en attpåklatt, vi gleder oss alle sammen! Lykke til!!!

Jeg har ei på 20 og ei på 14 fra før og vi fikk oss en skikkelig atpåklatt som nå er rett over året:)

Vi har en på 13 og en Attpåklatt på 1,5 år. Prøver å få en lillebror /søster til. Er straks 41 år, og er i pp5 uten klaff enda. Gir ikke opp håpet helt enda :) :)

Har en på 12 og ei på 10. Er veldig tidlig gravid nå. Så håper den sitter helt inn denne gangen ❤️

her blir storesøsken 11 og 13 år :P

Her er vi endelig gravid med IVF baby etter 6 år som prøvere. Min datter er 11 år og jeg har vært sammen med samboeren min siden hun var 3 år. Vi jubler for «attpåklatt» hele familien:Heartblue

Vi begynte prøvingen da yngste var 4. Nå er hun straks 8 og attpåskatten kommer forhåpentligvis i november. :) Ikke alltid ting går som planlagt åpenbart.

Back
Topp