Flere som oss? :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Flere som oss som starter prøving nå? :) mensen min kom etter fødsel og er over nå. Kjempe lettet! Så da starter vandringen våres og drømmen om nummer 2 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk :) her kjører vi bare på :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal vente til neste år, tror jeg. Lykke til da. Slapp av og kos dere, så sitter spira plutselig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi skal vente til neste år, tror jeg. Lykke til da. Slapp av og kos dere, så sitter spira plutselig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk :) tar det helt med ro til tider og tenker mye på det. Prøver å la være :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi ønsker oss nr3 nå :)
Så jeg sluttet på pillen for 3 uker siden, og har 3 forsøk på meg :p
For vi trenger at neste fødsel skjer i sommerferien, ellers ødelegger det for mye av mannens obligatoriske forelesninger og eksamener..
Skjer det ikke innen okt/nov må vi vente et år til, og da vet jeg ikke om jeg orker, siden Olivia da har blitt så stor at hun forhåpentligvis sover natta gjennom :)
 
Hei dere som prøver :)

Jeg har en nydelig gutt født desember 2013. Han er min første fødte.

Vi ønsker en til, og tenker å prøve når han har fylt år.

Men jeg er uten jobb og var det under forrige sv.skap også. (Jeg mistet jobben om jeg ville eller ikke) går nå på dagpenger igjen ettersom mamma perm er over.

Lurer faktisk på om hvordan NAV vil ta det om jeg blir gravid igjen iløpet av dagpenge perioden? Jeg driver selvfølgelig å søker etter masse jobber og er åpen for alt, men skal ikke være lett nei.

Kan noen komme med innspill? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei dere som prøver :)

Jeg har en nydelig gutt født desember 2013. Han er min første fødte.

Vi ønsker en til, og tenker å prøve når han har fylt år.

Men jeg er uten jobb og var det under forrige sv.skap også. (Jeg mistet jobben om jeg ville eller ikke) går nå på dagpenger igjen ettersom mamma perm er over.

Lurer faktisk på om hvordan NAV vil ta det om jeg blir gravid igjen iløpet av dagpenge perioden? Jeg driver selvfølgelig å søker etter masse jobber og er åpen for alt, men skal ikke være lett nei.

Kan noen komme med innspill? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nav liker at vi befolker Norge, i den grad nav i det hele tatt bryr seg :p
De godkjenner hvertfall dagpenger, sykepenger og lønn for opptjening av foreldrepenger.
Eneste kravet er at du har dette 6 av 10 mnd før fødsel, og jeg ville ikke beregnet dette på akkuraten for du vet aldri hva som skjer ;) Mangler det en eneste dag i opptjeningen blir du sittende med engangsstønad istede ;)
Lykke til! :)
 
Mannen vil ikke ha baby til sommeren, så da blir det nok høstbaby igjen:p Så da blir det sikkert ikke prøving før nov/des.
 
Vi ønsker oss nr3 nå :)
Så jeg sluttet på pillen for 3 uker siden, og har 3 forsøk på meg :p
For vi trenger at neste fødsel skjer i sommerferien, ellers ødelegger det for mye av mannens obligatoriske forelesninger og eksamener..
Skjer det ikke innen okt/nov må vi vente et år til, og da vet jeg ikke om jeg orker, siden Olivia da har blitt så stor at hun forhåpentligvis sover natta gjennom :)
håper at det klaffer da :)
 
Vi skal prøve på nr 2 fra november av :) da kommer vi forbi neste sommer. Syns det var så koselig med høstbaby :)


Sent from my iPhone using BV Forum
masse lykke til :)
 
Back
Topp