Flere som oss som starter prøving nå? mensen min kom etter fødsel og er over nå. Kjempe lettet! Så da starter vandringen våres og drømmen om nummer 2 <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk her kjører vi bare på
Tusen takk tar det helt med ro til tider og tenker mye på det. Prøver å la væreVi skal vente til neste år, tror jeg. Lykke til da. Slapp av og kos dere, så sitter spira plutselig.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei dere som prøver
Jeg har en nydelig gutt født desember 2013. Han er min første fødte.
Vi ønsker en til, og tenker å prøve når han har fylt år.
Men jeg er uten jobb og var det under forrige sv.skap også. (Jeg mistet jobben om jeg ville eller ikke) går nå på dagpenger igjen ettersom mamma perm er over.
Lurer faktisk på om hvordan NAV vil ta det om jeg blir gravid igjen iløpet av dagpenge perioden? Jeg driver selvfølgelig å søker etter masse jobber og er åpen for alt, men skal ikke være lett nei.
Kan noen komme med innspill?
Du er ikke avhengig av bhg-plass altså?Vi skal prøve på nr 2 fra november av da kommer vi forbi neste sommer. Syns det var så koselig med høstbaby
Hehe nei. Det ordnet seg med bhg-plass denne gang, så vi står på med godt mot til nestegang :-DDu er ikke avhengig av bhg-plass altså?
¨Hehe nei. Det ordnet seg med bhg-plass denne gang, så vi står på med godt mot til nestegang :-D
håper at det klaffer daVi ønsker oss nr3 nå
Så jeg sluttet på pillen for 3 uker siden, og har 3 forsøk på meg
For vi trenger at neste fødsel skjer i sommerferien, ellers ødelegger det for mye av mannens obligatoriske forelesninger og eksamener..
Skjer det ikke innen okt/nov må vi vente et år til, og da vet jeg ikke om jeg orker, siden Olivia da har blitt så stor at hun forhåpentligvis sover natta gjennom
masse lykke tilVi skal prøve på nr 2 fra november av da kommer vi forbi neste sommer. Syns det var så koselig med høstbaby
Håper det snart klaffer daVi starta prøvinga for en goooood stund siden
Vi starta prøvinga for en goooood stund siden
Takk lykke til du og!masse lykke til