Flere som opplever...

Dama

Gift med forumet
at de blir enten nedringt eller bombadert med sms om ungen tenker å komme snart? Gjelder kanskje mest for de som snart skal ha eller som har fått...

Det er enda 4 dager igjen av termin, og folk (slekt og venner) har ringt, sendt meldinger og mailer om ikke ungen tenker å komme ut snart. Noen sender sms annenhver dag, enda jeg har gitt beskjed om at vi sier ifra når det er overstått - ikke FØR jeg drar. Jeg blir jo så lett påvirket av dem at jeg begynner å "stresse" med at h*n skal ut, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei. (Kan ha litt med at jeg sover dårligere om natta også da [:D] ).
Jeg burde nok vært glad over oppmerskomheten kanskje, men noen ganger føler jeg at det blir litt mas..
Er det noen jeg ville fortalt at det hadde begynt å nærme seg, så hadde det vært her!

phu, er så godt å kunne snakke med dere om alt sånt <3 [:)]

Ingen som gjør det enda, men har noen som er faretruendes til å gjøre det ja huff[:'(]

Og jeg håper jo at han vil komme litt før da liksom.... men men...

hehe...[:D]
ja vet hvordan det var ja...og jeg gikk på over tid..så der fikk jeg flere av samme person på samme dag..

det ble slitsomt...

klem[:)]

ja, må si jeg opplevde det til de grader da jeg melda et par stykker om at fødselen min var i gang.. bare en time etter så visste jo alle det[8|]
og skulle vite hvordan jeg følte meg, hvordan det gikk, om jeg trodde det var lenge til osv.. var en smule slitsomt da..
ikke det at det ikke er hyggelig med venner og familie som bryr seg.. men følte det nesten som on jeg likså godt kunne ha født på direktesendt tv..

hehe, ja det blir nesten som å føde på direkten på tv. Føler jeg bør oppdatere dem hver dag.. Har gitt sambo klar beskjed om å ikke si noe før alt er over, men ser for meg at han ikke greier å holde tett hvis hans mor ringer eller sender melding like før eller midt under seansen. Tror han gruer seg endel til å være med, fordi han hater sykehus [8D]. Har tilbudt meg å føde hjemme om han var "jordfar", hehehe [:D].

Bestemoren hans, som alltid snakker før hun tenker, syntes jeg var aaaltfor stor og at det måtte være tvillinger inni magen. Alle andre sier det er en fin mage med passe størrelse. Sambo ble nesten irritert da hun sa det, men jeg måtte bare le fordi jeg skjønte hun kom til å si det [:D].

hadde ein del som ringte og skreiv sms ja!! Eg gjekk og 8 dager over tida so det blei en del telefoner!!

mange som ringte å sendte sms til meg også...ble skikkelig lei det.så til slutt gadd jeg ikke svare på sms som jeg fikk...og ettersom marcus festa hodet så tidlig så sa folk at jeg kom til å få februarbarn og alt det der,men han kom 7 dager over tia.22mars-05.
så ikke hør på andre enn deg selv.

at de blir enten nedringt eller bombadert med sms om ungen tenker å komme snart? Gjelder kanskje mest for de som snart skal ha eller som har fått...

JAAA!!!! [:@]

Back
Topp