Flere som opplever mindre spark?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er i uke 28+0 idag idag, og synes sparkene har blitt mindre og "svakere" når det først er spark er det mere glidene bevegelser. Flere?

Igpr var det såvidt litt igår kveld når jeg la meg. Ikke morro. Har morkaken foran også

Har nesten ikke kjent skikkelige spark på mange uker jeg (er 31+5). Jeg har også morkaken foran, og han ligger nok med ryggen og rumpa utover og sparker innover slik at jeg ikke kjenner det. Men jeg kjenner godt at han beveger seg allikevel, de glidende bevegelsene er like bra som spark :) De siste par ukene har det virkelig tatt seg opp, og nå er det nesten ubehagelig så mye som han styrer på inni der ;)

Har nesten ikke kjent skikkelige spark på mange uker jeg (er 31+5). Jeg har også morkaken foran, og han ligger nok med ryggen og rumpa utover og sparker innover slik at jeg ikke kjenner det. Men jeg kjenner godt at han beveger seg allikevel, de glidende bevegelsene er like bra som spark :) De siste par ukene har det virkelig tatt seg opp, og nå er det nesten ubehagelig så mye som han styrer på inni der ;)
Merker liksom ikke no særlig til de glide bevegelsene heller. Men kjente ikke daglig spark før uke 25 ca. Er kjedelig å være usikker:/

De siste 2 dagene har det vært mindre, men de gangene han sparker er det så sterkt at det nesten gjør vondt...er dager der han sparker masse også da :)

Her varierer det veldig med sparkene, føler jeg kjenner mye mindre spark enn "alle andre". Gikk i 14 dager med få og svake spark før det tok seg opp igjen, nå kjenner jeg liv hver dag, men kan gå flere dager på rad med svake spark. Regner med det er babyen som har snudd seg og sparker mot ryggen min. Men er slitsomt å skal gå rundt å være bekymret så ofte. Nå som jeg har bikket uke 28 kommer jeg nok til å ringe føden om jeg føler jeg kjenner unormalt lite liv der fremover.

Back
Topp