Flere som merker lite?

Millisen

Forelsket i forumet
Jeg bekymrer meg ihjel[8D][&:]
Og det begynner å bli veldig slitsomt!

Jeg har en feeling på at jeg er ca opptil en uke kortere på vei en jeg er, tok en ny digital med ukesindikator på onsdag, altså 5 dager etter at jeg testa positivt første gang,og den viste enda 1-2, men de andre testene var MYE sterkere en den første(ligger i bildegalleri) så hcg`et hadde steget frem til da,uten tvil[:)

men eneste jeg merker er:
* Litt kvalme nå og da, men ikke sånn at jeg må spy
*Litt menssmerter,mest når jeg har gjort/gådd mye
* Litt ømme brystvorter, ikke noe merkbart vondt i selve puppene,men noe vonde brystvorter.
* Kviser
*Irritabel[8D]

Flere eller?

Jeg har kun ømme pupper, merker jeg er litt kvalm til tider, men tror det er sånn "spent" kvalm [:D]

Jeg var skikkelig nervøs de første dagen etter pos test, men nå klarer jeg faktisk og nye det og slappe av [:D] For ingenting er bedre en å være i knall form[:D]

Er akkurat 5 uker i dag [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tine1

Jeg har kun ømme pupper, merker jeg er litt kvalm til tider, men tror det er sånn "spent" kvalm [:D]

Jeg var skikkelig nervøs de første dagen etter pos test, men nå klarer jeg faktisk og nye det og slappe av [:D] For ingenting er bedre en å være i knall form[:D]

Er akkurat 5 uker i dag [:D][:D][:D][:D][:D]

Du har så veldig rett at ingenting er bedre en å være i toppform![:)]
Men etter å ha mista før, og ha vært prøver i noen år, så er tankene tunge,hehe[:)]
Men tenker jo som så, at så tidlig er det jo mange som ikke vet at de er gravid enda,så at man ikke føler seg gravid hele tiden,er kanskje helt normalt[:)]

jeg merker egentlig veldig lite jeg også...

merker det stikker og sånn i magen
tisser ofte

og det er det...utifra egen utregning er jeg 4 + 5

merker kun at jeg er litt kvalm om morgenen, og at jeg blir litt uvel om det går lenge mellommåltidene.. tisser en del og har litt ømme pupper.. :)

Jeg merker heller ikke så mye, men i følge ande er jeg litt irritabel og sliten... jeg trodde det kom av litt for mye jobbing i det siste....
Så da må jeg vet snart fortelle det på jobben....Men jeg har ønsker om ikke å si noe på en stund ennå siden deter folk på jobb som er litt for tett på i familie og venne rellasjon til at jeg ønsker at de skal vite det  allerede nå...

"Bra" det er flere som ikke føler seg supergravide enda,Hehe[:)]

De siste dagene har jeg merka veldig lite. Litt stikkinger og murringer. Men det er lite altså...

Også om jeg våkner om natta, så er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen[&:]

Må nesten si jeg ble litt lettet når jeg leste overskriften..
Jeg går å bekymrer meg dagen lang, men er fordi jeg hadde MA sist, uten å merke at noe var galt. Er så slitsomt :/
Men har svært lite symptomer. Nesten så jeg våkner på natta for å kjenne om puppene fortsatt er ømme.
Det jeg har av symptomer nå er:
Litt ømme brystvorter
Mensensmerter / litt stikking
Litt økt utflod innimellom
Hissig [;)]
Litt kvalm ( mest psykisk tror jeg )
Men hadde nok stort sett disse milde symptomene sist jeg hadde MA også..
Sist mener jeg å være støl / øm nederst i magen.. Men det kjenner jeg ikkenoe til i det hele tatt nå. Noen andre som er det eller??

Du kan få noen av mine symptomer, jeg har alt for mange alt for tidlig.[8D]

Jeg er også litt slik at jeg liker å kjenne at jeg er gravid, men egentlig burde du vel bare være glad for at du er så heldig å slippe så mange plager. Uansett er uke 5 litt tidlig for det meste, kvalme for eksempel starter vanligvis senere, du kan få masse plager ennå.[;)]

Her merkes det.
Blir bare kvalmere og kvalmere, og får mer og mer hodepine. Puppene er max ømme, og masse stikkinger.

Her er det minimalt med symptomer.
Ikke kvalm, ikke ømme pupper *bankibordet*.
Det eneste er at jeg ikke har fått mensen, og at jeg er veldig trett.

Jeg har heller ikke mange symptomer.

Litt kvalm innimellom og føler meg trøtt hele tiden.

Alle svangerskap er forskjellig, og man får forskjellige symptomer.
Første svangerskapet fant jeg ikke ut av før jeg var 5+6 (var uregelmessig i mens), og da tok jeg test fordi jeg hadde ømme brystvorter og spøy helt uten videre en dag. men som sagt ingenting før jeg var 5+5 eller noe. Så tror det varierer veldig. Må jo bare være glad for å ikke spy og ha hodepine vel? :)

Jeg kjenner ingenting spesielt annet enn at jeg er øm om kjæresten holder rundt meg og klemmer seg mot brystene mine. Også er jeg hormonell, men det er jeg alltid. hehe. Synes det er helt greit å ikke spy. Men så er jeg en veldig lite bekymret person av meg da..

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Her merkes det.
Blir bare kvalmere og kvalmere, og får mer og mer hodepine. Puppene er max ømme, og masse stikkinger.

"Bra"(etter hvordan man ser det[8D]) for deg da[;)]

Kommer vel tidsnok[:)]

ORIGINAL: 2barnsmor21

Veldig få tegn her også, men sånn var det med forrigemann også. Sist hadde jeg egentlig ingen tegn annet enn en skikkelig guttemage og svangerskapsforgiftning på slutten, men som sagt, denne gangen er jeg SYKT hissig og griner masse [&:] Satser på at det går fort over! [;)] Så vi kan bevare husfreden [:D]

Forresten. sist gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var i uke 9. [:)]

Sånn gjør meg nesten glad å høre, for det er trøsta mi[8D] At så her tidlig vet ikke alle at de er gravide:)
i dag er jeg superkvalm,så går litt opp og ned[:)]

merker ikke stort annet en at jeg sover mye, ene dagen sovnet jeg kl 17 på dagen og sto opp kl 7 sammen med mini :P så ja da trøtt det er jeg.

Back
Topp