Flere som meg?

Glapia18

Betatt av forumet
er 12 uker nå så kvalmen har denne uken faktisk blitt mye bedre!! Kun om det går for lang tid mellom mat jeg kjenner det og akkurat når jeg våkner. (Kjenner på en ekstrem sult)!!

Men! Jeg er så energiløs... giddalaus... orker og vil kngenting.
Vil bare ligge alene å sove nesten... hjelp!!

Blir litt redd...

Er 11+2, kvalmen har de siste dagene roa seg betraktelig, selv om jeg er kvalm hver dag så kaster jeg hvertfall ikke opp hele tiden.

Har det helt likt som deg, helt utslitt, sover 10-12 timer om natta og kan gjerne sove en 2 timers ettermiddagslur i tillegg. [emoji42]

Jeg sover ALDRI mindre enn 10 timer på natten, allikevel er jeg helt skutt på ettermiddagen.

Kunne nok sovet 15 timer i døgnet. Til vanlig sover jeg ca. 6 timer. :)

Samme her-litt mer energi, men like kvalm-men ingen oppkast de siste dagene :) sover også lur, mellom 1-3 timer, og minst 11 timer hver natt. Uke 12 er i morgen!

Jeg er også helt ødelagt om dagen! Blir litt nedfor av det :( Men det blir vel bedre :p Håper jeg...

Jeg er 12 uker idag. Den siste uken har kvalmen kommet seg betraktelig. Energien er så som så, men så har vi hatt høstferie og kun slappet av så gjorde ikke så mye. Imorgen er det tilbake til jobb etter noen ukers sykemelding. Spent på hvordan det går.

Kjenner jeg blir misunnelig på dere som får sove så mye dere vil:) er jeg heldig så får jeg 2-3 timer sammenhengende hver natt:p men sover 2 timer når mannen kommer fra jobb da og tar lillemor:) nyt og sov det dere kan nå..for det endrer seg drastisk når lille kommer til verden:p

Akkurat slik du beskriver det har jeg det. Jeg er i tillegg fortsatt kvalm i perioder av dagen. Håper ting stabiliserer seg snart [emoji120]

Jepp.. kjempesliten og vondt i hodet.. sover mange timer om natta, men kvaliteten på søvnen er ikke mye å skryte av.. sover veldig lett, drømmer mye, og våkner sikkert 50 ganger i løpet av natta for å endre liggestilling.. i dag knakk jeg sammen i gråt fordi jeg er helt utslitt.. kvalmen har også kommet snikende tilbake den siste uka.. MEN, så lenge alt er som det skal i magen skal jeg tåle hva som helst altså! :)

Samme som du beskriver her og... Mer stabilisert, men fortsatt ordentlig tilstede innimellom ja. Og dette med energien er mest slitsomt... Men håper det bedrer seg snart :)

Back
Topp