Flere som meg ??

Vi har ikke kjøpt noe ennå men har det meste av utstyr fra storebror. Tenkte å begynne litt når vi vet kjønn. Trenger bare bilbase, sovepose og bag til vognen så ikke så mye med mindre det blir jente så må vi kjøpe nye klær. Tror ikke du trenger å stresse så mye med ting og tang men det kan jo bli mye utgifter i juni om du kjøper alt då :)
vi har allerede åpnet en konto for Babyen.. så den penge posten er ok..legger vekk litt hver mnd. og får jo ferie og evt skatte penger i juni også.. men skal jo flytte inn i ett helt nytt hus..det vi nå har på 60kvm er jo ikke nok til å dekke 200 kvm ..så pengen skal nok få ben å gå på :)

Har ikke kjøpt noe enda. Av utstyr har vi alt unntatt bilstol. Har gitt bort alt av klær opptil str 80, men venter med shopping til mai/juni. Er jo bare å sette av penger. Blir ikke dyrere selv om alt kjøpes på en gang. :-)

ja tenker jeg kan sitte med skjegget i postkassen.. om jeg skulle føde for tidlig.. men vi får lage en god liste ..så får vi god familie til å hjelpe om vi sku no havne på KK :)

Min kjære som måtte ta seg av montering av møbler og diverse. Min mor måtte ut å handle ammebh'er og noen klesplagg til småen. Hentesett var ikke noe som var prioritert :p Men den dagen vi kom hjem løpe jeg rundt som en tulling på senteret for å finne så mye klær som mulig i str.50 for det var jo minimalt av det.
Denne gangen ska jeg være litt mer forberedt ;)

Har heller ikke kjøpt noe enda. Med førstemann hadde jeg absolutt alt klart før jeg var 25 uker på vei! Både klær 1år frem i tid, seng, stellebord, tutter og gulpekluter, babygym og vippestol, bleier... U name it! Nå har vi jo en gutt og ei jente så har mesteparten uansett hva slags kjønn d blir. Blir en "billig" unge :)

Sist gang på denne tiden hadde vi handlet masse; bilstol, klær og noe utstyr. Denne gang har vi kun kjøpt en ting, og det var en leke da vi var i syden for 1 mnd siden... Kjenner jeg er mere nervøs denne gangen for at noe kan gå galt, så vi venter til etter ul før vi handler. Jeg har denne uken begynt å følge med på Finn på vogn og sånn, det er det eneste. Og har bestemt bilstolen - men utenom det venter vi til vi vet kjønnet. Jenteklær har vi lassevis av, om det blir gutt må det derimot handles:)

Jeg har heller ikke kjøpt noe ennå, men jeg har litt utstyr etter storesøstrene, så noe babyutstyr er jo i boks sånn sett.
Jeg har gitt bort alt av klær da, så det må kjøpes nytt alt sammen :)

Måtte kjøpe noe rosa etter ul på fredag sist uke ;) Og har kjøpt noe brukt. men har det meste fra guttebassen våres, så trenger egentlig ikke så mye ;) Har kjøpt inn til å sy litt da :D :D

Sist gang ventet vi ganske lenge med å kjøpe inn de store tingene da, holdt på med oppussing til siste slutt. Og ville ikke ha mye stående og støve ned ;)

Back
Topp