Flere som meg ??

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
som enda ikke har kjøpt noe til Huleboeren?? Da mener jeg ikke en minste ting... ??

vi bor i en ikke så veldig stor leilighet(60 kvm) og vi skal flytte inn i vårt nye hus rund siste uken i juni.. så ca 3 uker før termin...tenkte jeg skulle kjøpe en liten bag med klær og evt. vogn/bilstol ...

men så å gamble på at vi får flyttet inn før jeg kjøper resten.. har liksom ikke noe steder å lagre det i mellomtiden... men har nær familie som har fått barn i løp av det siste året som om det ble krise kunne ha lånt om H*n skulle komme før :)

og jeg spyr enda.. 16 uker ut i dette svangerskapet så kaster jeg opp i hvertfall 2 ganger for dagen.. og til helt tilfeldige tidspunkt på dagen/morgenen/kvelden ... har ingenting å si..
noen som enda også sliter med dette??

Jeg hadde lenge tenkt å være som deg,og vente en god stund til før jeg handlet noe, men jeg har sprukket på en del se siste par ukene ;-)

Hei :)

Jeg har heller ikke kjøpt en eneste ting til lillegullet i magen enda. Tenkte å vente til etter o ul. Er snart 15 uker på vei og er også kvalm stort sett hver eneste dag. Kaster ikke opp så ofte som deg lenger, men brekker meg for den minste lille ting. Må si jeg begynner å bli rimelig lei nå! Håper dette gir seg snart for oss begge! :)

Gratulerer så mye med nytt hus forresten! :)

Har heller ikke kjøpt noe :) men har bilstol klar etter samboers forje barn. Har også fådt stellebord med badebalje hos min søster,7g div pledd og klær,men ikke hentet noe enda. Stresser ikke så alt for mye :p akkurat begynt og se på vogner :p

Har heller ikke kjøpt koe til lille- annet enn garnnøster til det jeg har strikket! Kjøper vel første plagg tirsdag tenker jeg!

Hei :)

Jeg har heller ikke kjøpt en eneste ting til lillegullet i magen enda. Tenkte å vente til etter o ul. Er snart 15 uker på vei og er også kvalm stort sett hver eneste dag. Kaster ikke opp så ofte som deg lenger, men brekker meg for den minste lille ting. Må si jeg begynner å bli rimelig lei nå! Håper dette gir seg snart for oss begge! :)

Gratulerer så mye med nytt hus forresten! :)
Tusen takk ;) gleder meg til større plass! og kunne ikke ha vert bedre tidspunkt! ja håper denne kvalmen forsvinner i løp av de neste ukene da ;)

Har heller ikke kjøpt koe til lille- annet enn garnnøster til det jeg har strikket! Kjøper vel første plagg tirsdag tenker jeg!
jeg skulle ønske jeg var flink til å sy og strikke .. men har snille svigerbesteforeldre som bare klør i fingrene til å sette igang etter OUL :)

Jeg hadde lenge tenkt å være som deg,og vente en god stund til før jeg handlet noe, men jeg har sprukket på en del se siste par ukene ;-)

ja min søster sa til meg at om det var krise og eg gikk hen å ble shopping gal når vi får vite kjønnet så hadde hun en kommode som jeg kunne bruke... jepp hun kjenner meg vel best..bare med tanke på svenske turen i slutten av april..Fare for å bli shopping gal da ;)

Har ikkje handlet noe vi heller. Vi har det meste,trenger kun ny vogn(søskenvogn) og så har eg lyst på vugge til å ha i stua..Tar det når det nermer seg. Etter oul så blir det nokk og kjøpe enten en rosa eller blå sparkebukse eller noe slikt ;)

Vi har ikke kjøpt noe ennå men har det meste av utstyr fra storebror. Tenkte å begynne litt når vi vet kjønn. Trenger bare bilbase, sovepose og bag til vognen så ikke så mye med mindre det blir jente så må vi kjøpe nye klær. Tror ikke du trenger å stresse så mye med ting og tang men det kan jo bli mye utgifter i juni om du kjøper alt då :)

Vi har heller ikke kjøpt noe.. Har mye fra storebror og jeg er overbevist om at jeg har en guttemageboer denne gangen og :) men når jeg gikk gravid med storebror hadde jeg omtrent ikke handlet inn noe klær. Hovedutsyret som vogn osv stod på lagring på butikken. Hadde planer om å handle de siste 3 ukene, MEN han kom 4 uker før :s den Blommenholm ska jeg ikke gå på igjen...

Jeg kan nok dessverre ikke si at jeg har vært så flink som deg..... Jeg har bare kjøpt litt småting da, og en vogn, venter med klær og div til etter at jeg får vite kjønnet.
Får vi gutt så trenger vi nesten ingenting, men blir det jente vil jeg nok ha litt jentefarger. :)

Jeg har ikke kjøpt noe enda, mest fordi vi har det meste fra før. Men har har inspisert en gammel vogn vi har stående hos pappaen min for å se om den kan brukes, også har jeg begynt å strikke på et teppe/pose. Men vi har jo god tid, så jeg stresser ikke.

Eg har ikke kjøpt noe enda ;) Vil vente til etter oul for å se om vi an få vite kjønn :)

Jeg har kjøpt litt klær, bestemt meg for vogn (bestilles etter oul) og funnet seng osv.. Bilstol med base får vi :) for oss har det ikke noe å si når jeg kjøper klær siden vi ikke skal vite kjønn. Så her ble første plagget kjøpt når vi nådde de magiske 12 ukene :D

Vi har en del utstyr fra før:) Men, hadde lyst å kjøpe noe rosa etter OUL:)

Vi har heller ikke kjøpt noe.. Har mye fra storebror og jeg er overbevist om at jeg har en guttemageboer denne gangen og :) men når jeg gikk gravid med storebror hadde jeg omtrent ikke handlet inn noe klær. Hovedutsyret som vogn osv stod på lagring på butikken. Hadde planer om å handle de siste 3 ukene, MEN han kom 4 uker før :s den Blommenholm ska jeg ikke gå på igjen...
ja tenker jeg kan sitte med skjegget i postkassen.. om jeg skulle føde for tidlig.. men vi får lage en god liste ..så får vi god familie til å hjelpe om vi sku no havne på KK :)

Back
Topp