Flere som leeeeengter etter uke 12?

jaaa d går seint...når jeg tenker framover, men det har gått fort når jeg tenker bakover i tid..merkelige greier :)

JEG! Syns det går fryktelig tråkt, og så skummelt å ikke vite at alt er bra i denne risikofasen,
Jeg gleder meg maaaassse til uke 12 og at da alt er bra fremover etter det![:)]

åja føler det er kjempe lenge til.. Prøver å sysselsette med med masse andre ting.
Driver å pusser opp hus.. så tiden går men er jo begrenset hva jeg kan hjelpe til med nå da:S
Så blir mest andre småhobby ting for at tiden skal snegle seg litt fortere avgårde[:D]

å ja!!er 8 uker på vei imorgen, men synes fortsatt det er en evighet til uke 12!
når jeg kommer til uke 10 tror jeg det blir litt bedre[:)]

Litt godt å se at jeg ikke er den eneste som synes tiden går ufattelig treigt! 
Er også enig i at det fortsatt ikke er 100% sikkert etter 12 uker, men da har man kommet til en slags milepæl! [:)] 
Håper vi alle kommer oss helskinnet igjennom dette og kan kose oss med hver vår lille familie i oktober [:D]

Jeg er over en milepæl allerede! :-)
Ble egentlig gravid for første gang sist sommer.. men mistet fort i uke 6.
I morgen er jeg i uke 8! :-D Hver dag er en ny "rekord i å være gravid" JUHU!!! ;-)
Lykke til alle sammen!
Mvh

Jeg gleder meg først til ul neste mandag, så får jeg ta det derfra! Da vet jeg mer eksakt hvor langt jeg er på vei...
Gleder meg også maaasse massse til de første sparkene, åååh...
Men det er leeeenge til da[8D][:D]

tar en dag av gangen jeg, får bare nyte dagene og ukene og håpe at det går bra, gjør som regel det. Nok å gjøre i heimen og på jobb, så føler meg ikke like stressa denne gangen.. Bare venter på kvelden så jeg kan legge meg i senga, he he[:D]

Jeg lengter også veldig til uke 12, men føler forsåvidt at tiden går fort. Lengter vel forsåvidt mest til å få høre hjertelyden til den lille, først da tror jeg at jeg vil slappe litt mer av.

ORIGINAL: PeaceAndLove

Jeg er over en milepæl allerede! :-)
Ble egentlig gravid for første gang sist sommer.. men mistet fort i uke 6.
I morgen er jeg i uke 8! :-D Hver dag er en ny "rekord i å være gravid" JUHU!!! ;-)
Lykke til alle sammen!
Mvh

Uke 12 i morgen :-)
Vi har fortalt det til de fleste venner og familie nå i helgen. Føler meg bedre enn på lenge!
Det er såå digg med alle de positive tilbakemeldingene! Det gode humøret til alle smitter lett over og jeg får senket skuldrene masse! :-)

Jeg gleder meg til jeg hører hjertelyd enten hjemme eller med jordmor ! Uke 12 betyr egentlig ikke så veldig mye. Om jeg ikke hører hjertelyd før i uke 14,er den den uken det blir offentlig[:D] 

mmmmmmmmmmmmmmm..... alt for lenge til neste uke [>:][>:][>:][>:] hehehe

Back
Topp