Flere som koser seg med mas rier i dag?

Skjønner ikke helt hva masrier er! Jeg har kynnere hele tiden. Noen ganger meget sterke og andre ganger helt vanlig. Men det som er rart er at magen er konstant hard å ta på. Akkurat som om det er en kynner som ikke gir slipp. Og at det kommer fler kynnere oppå hverandre før den frste har gitt seg...Noen som kan forklare dette?

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Skjønner ikke helt hva masrier er! Jeg har kynnere hele tiden. Noen ganger meget sterke og andre ganger helt vanlig. Men det som er rart er at magen er konstant hard å ta på. Akkurat som om det er en kynner som ikke gir slipp. Og at det kommer fler kynnere oppå hverandre før den frste har gitt seg...Noen som kan forklare dette?

Venter ei lita frøken 8. Juli :)

Jeg har også en konstant hard mage, litt som du beskriver at det er en kynner som aldri slipper. Men kynnere skal som sakt ikke være vonde. Masrier er når du vår murringer eller sterke tak neders i magen som gjerne forplanter seg i korsryggen, er i alle fall slik til meg. Samt disse er vonde og kommer i tak. Forskjellen på masrier og skikkelige rier slik jeg har forstått det er at masrier ikke gjør noe ut av seg annet enn å være vonde, de modner ikke livmorhalsen. Hvis denne murringen blir vondere og vondere samt kommer hyppigere er det mest trolig ekte rier. Men som de fleste skriver her så dabber de av etter en stund...

Jeg har også en konstant hard mage, litt som du beskriver at det er en kynner som aldri slipper. Men kynnere skal som sakt ikke være vonde. Masrier er når du vår murringer eller sterke tak neders i magen som gjerne forplanter seg i korsryggen, er i alle fall slik til meg. Samt disse er vonde og kommer i tak. Forskjellen på masrier og skikkelige rier slik jeg har forstått det er at masrier ikke gjør noe ut av seg annet enn å være vonde, de modner ikke livmorhalsen. Hvis denne murringen blir vondere og vondere samt kommer hyppigere er det mest trolig ekte rier. Men som de fleste skriver her så dabber de av etter en stund...
Takk for svar:-)
Det er mye vi skal igjennom skjønner jeg! Får bare håpe frøkna kommer snart.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Hos meg begynte masriene i går.. Var litt usikker først men etter å ha lest litt så skjønte jeg at det må være det, iallefall ikke kynnere. :) har skikkelige tak i ryggen og magen, det gjør ganske vondt men det blir ikke verre å de kommer heller ikke hyppigere.:) håper det gir seg utover dagen.

Termin 16 Juli

Her er det ingenting. .. men kjøpt meg bringebær kapsler og skal grave frem litt energi til tross for forkjølelsen hos både meg og samboer sånn at det blir litt action på oss i kveld...

Noen tips for ekstra energi?

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hehehe ingen tips for energi annet enn å føde gitt :)

Jeg hadde tenkt å skrive at jeg ikke engang har fått maserier, men bare vondere kynnere. Men nå er jeg litt usikker da på om det er maserier eller ikke. De har def endret seg. Frem til for litt over en uke siden (er 37+1 i dag) satt de høyt opp i magen og gjorde ikke vondt. Nå har de flyttet seg ned til nedeste delen av magen og lysken og av og til korsryggen. Og det er mer tak i dem og de kommer mer regelmessig. Det følger også ofte med litt ganske kraftig nedpress med dem. Men de er ikke smertefulle, bare ubehagelige. Jeg tenger ikke stoppe opp og puste meg igjennom dem eller noe. Så de er laaaaaaaaangt fra så vonde som ordentlige rier er. Er dette maserier eller er det bare "på slutten av svangerskapet"-kynnere? Ikke at det egentlig spiller sånn kjempestor rolle da...

Men jeg får liksom bittelitt forhåpninger når de har vært regelmessige noen timer. Åhhhh kanskje det er starten på noe? Var ikke den litt kraftigere enn den forrige??? Men neida er langt unna noen fødsel kjenner jeg....Blæ!

Back
Topp