Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer rullende etter i sympati med deg- eller i faenskap kanskje gid jeg var så heldig gitt.... Tror virkelig ikke det- dette er dette joker greiene folk snakker om.Johoo... Kansje du også joiner nå da?
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Takk for det- men tviler sterk på det- gidder ikke få opp forhåpningene nå! Skulle ønske mannen kunne lures med på sengevals, men den gang ei;(Jepp... I ca en time nå, så gir det seg vel ved 9 tiden. Og begynner igjen i 4-5 tiden i natt!
Krysser fingrene for at det denne gangen ikke er maserier men ekte rier for deg da
Venter en gutt 1. Juli 2013!
Har det akkuratt på samme måten vondt er det- men ikke vondt nok. Jevnt kommer dem, men ikke jevnt nokHar du prøvd brystvorte stimuleringen da?
Nei, det er vondt å få forhåpninger og så dabber det av...
Begynner å kjenne at maseriene jeg har blir liksom ikke vonde nok. Ikke det at de ikke er vonde- for det er de og tar tak på de rette stedene, men etter en time til to blir de liksom ikke vondere de bare holder seg på en topp... Før de dabber av. Men før det er det umulig å vite om det er ekte eller bare mas..
Har det akkuratt på samme måten vondt er det- men ikke vondt nok. Jevnt kommer dem, men ikke jevnt nok
Blæhhh
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Har ikke det nei.... Kanskje like greit å slippe å bli skuffa.... Kommer jo mye slim, så noe effekt har de jo- jeg venter bare på den berømmelige proppen jegHar du vært hos jm og fått sjekket om de har noen modnings effekt?
Skal til jm i morgen og tenkte jeg skulle be henne sjekke, men hun er litt sær så veldig i tvil om hun gjør det...
Her har ting, som forventet roet seg;(I dag har jeg bare hatt kynnere, hurra Men hadde masrier nesten i 5 dager!!! Var på vekstkontroll i dag og ba legen sjekke livmorhalsen for å se om masriene hadde noen effekt. Men det hadde de ikke for var 3.5 cm så da vet jeg det. Ikke at jeg vil gå i fødsel nå er jo fortsatt ganske tidlig for min del, men masrier er noe herk og de tapper energien...
Enig!!!!Kommet jevnt og trutt i hele dag... Er igrunn lei av hele maseriene eg, kan det ikkje bare sette i gang elle slutte med denne masinga