Flere som klør?

Kriba1989

Blir kjent med forumet
Noen som har tips mot kløe?
Jeg får ikke sove fordi d klør så fælt i beina mine :( Har prøvd krem uten parfyme, aloe vera gel, og en varm dusj.. Ingen ting hjelper :'(

Jeg klør mer i huden om jeg tar for varme dusjer. Har forsøkt Dr Greve sin nye dusjsåpe og føler det hjelper litt. Smører også med Burts Bees mama butter der jeg klør (mest på skuldrenene og ryggen her og litt på hals og bryst) :)

Prøv å ta sink vitaminer. :) det hjalp for meg. Kjøpte det egentlig for et bedre imunforsvar da jeg ble mye syk etter jeg ble gravid, men det funka også på kløe og kviser. :)

Jeg klødde som en gal før, men har gitt seg. Klør fremdeles når jeg kommer ut av dusjen, men der er Mama Bee utrolig digg. Etter at jeg begynte å smøre meg med den på mage, bryst og armer klør jeg ikke lenger:D Brukte først en olje med lavendel, men siden det ble brukt ila de 3 første mnd så tåler jeg ikke lukta av lavendel lenger :o

Her klør det helt forferdelig :( skal til jordmor imorgen så håper hun har noen gode tips :)

Om ikke fuktighetskrem gjør nytten anbefaler de på apoteket Hvitvask. Ikke prøvd det selv, da fuktighetskrem heldigvis gjør susen her.

Klør mye på mage og rygg, men blir bedre når jeg smører med strekkmerkeoljen fra Mio.. Ellers så har kremen restless legs fra Mio hjulpet meg mye ved "innvendig kløe" i beina :)

Klør du i hendene også? Da bør du ta en tur til legen for kontroll i tilfelle det er noe ekstra, da må det følges opp :)

Back
Topp