Flere som klør?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg klør nesten hele tiden på ryggen.....
ekstremt irriterende,siden jeg ikke kan klø meg hele tiden på jobb,og jeg kommer ikke til på hele ryggen.....
flere???

Jaaaaa , eller jeg klør over hele meg egentlig..

Har klødd i over 2 uker nå !! En intens kløe over alt (t.o.m mellom fingrene ?? ) Var hos legen min igår for noen blodprøver og tok det opp med han. Han ville jeg skulle la vær og ta folat og/eller eventuelle svangerskapstilskudd og passe på hva jeg spiste og drakk, ble det ikke bedre om noen dager måtte jeg ta kontakt igjen og da komme ned for nye blodprøver. Unner ingen og klø slik, det er grusomt! Håper kløen roer seg for dere alle. 

Jepp, svangerskapskløe fra første stund også i dette svangerskapet.. Men foreløpig er det under kontroll.. Ingen sår for tiden, så det er godt. Lærte litt etter forrige svangerskap, hva jeg bør gjøre for å unngå kløen. Men det er noe dritt!!

Jaaa, jeg klør!!
I hode, nakken og skuldrene. Jeg har sjekket meg for lus og det er det ikke.
Tok det opp med legen, og fikk beskjed om å ikke klø! Det er lettere sagt enn
gjort. Skal ta det opp  med henne igjen neste gangen jeg skal til legen! Kommer
til å bli gal hvis jeg skal klø sånn fram til juni!

Klør overalt! Hele tiden!
Har gjort det de to første svangerskapene også... Og det er vel bare å leve med det...

Jeg har kløseanser om kvelden når jeg skal legge meg. Klør en del på ryggen, men jeg har lange armer, fingre OG negler, så jeg kommer til hele ryggen min, og det er NUDELIGT! Klør veldig mye under armene, men det har jeg gjort en stund nå. Vet ikke hva det kan komme av. Ellers klør baksiden av lårene mine en del, og magen. Ser ut som et piskeoffer når jeg er ferdig pga alle de røde strekene XD

Mortania skrev:
Jeg har kløseanser om kvelden når jeg skal legge meg. Klør en del på ryggen, men jeg har lange armer, fingre OG negler, så jeg kommer til hele ryggen min, og det er NUDELIGT! Klør veldig mye under armene, men det har jeg gjort en stund nå. Vet ikke hva det kan komme av. Ellers klør baksiden av lårene mine en del, og magen. Ser ut som et piskeoffer når jeg er ferdig pga alle de røde strekene XD

kjenner meg sånn igjen i det du skriver.
jeg får gubben til å "høvle over" ryggen min hver kveld. Og han må klø meg skikkelig.....
hehe. han tror jo at jeg er koko.....

Min har ikke evne til å klø noe skikkelig... Ender bare opp med at det klør enda mer :/

Mortania skrev:
Min har ikke evne til å klø noe skikkelig... Ender bare opp med at det klør enda mer :/

Han får kjeft når han ikke klør godt nok,så har lært han godt opp.

Ja eg klør på puppene. Men heldigvis ikkje heile veien:-)

Klør innimellom en del i hodebunnen - jobber i bhg så har vært litt redd for lus, men da tror jeg det ville klødd oftere!

Klær en del på puppene innimellom, og ellers får jeg sånne plutselige kløe"anfall" på armen etc.

Back
Topp