Flere som klør I fingrene etter søke babyting?

olivia90

Gift med forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Kjenner jeg gleder meg så sykt til jeg kan begynne å kjøpe inn babyting!
Men foreløpig sitrer jeg å strikker en liten body, og vognteppe next.
Får inderlig ikke håpe at jeg mister da, begynner å venne meg til å være gravid :)

Jaa! Har jo mye etter jenta vår, men skal bla kjøpe inn bag til ene vogna, babynest, vippestol, babygym osv. Og litt klær :D spent på kjønn, for om det blir gutt må vi handle inn mye nytt :p i tillegg er forrige født i mai og tror ikke sommerklærne passer i september og utover :p

Jaa! Har jo mye etter jenta vår, men skal bla kjøpe inn bag til ene vogna, babynest, vippestol, babygym osv. Og litt klær :D spent på kjønn, for om det blir gutt må vi handle inn mye nytt :p i tillegg er forrige født i mai og tror ikke sommerklærne passer i september og utover :p

Å så kjekt :D Dette blir vår første, utrolig spent på kjønn slik at vi kan diskutere navn og planlegge rom og alt

Jeg har allerede skrevet en liste over ting som må i hus :p men venter til vi får vite kjønnet før vi handler noe inn, men planene er klar ;)

Kjenner jeg gleder meg så sykt til jeg kan begynne å kjøpe inn babyting!
Men foreløpig sitrer jeg å strikker en liten body, og vognteppe next.
Får inderlig ikke håpe at jeg mister da, begynner å venne meg til å være gravid :)

Kommer snart til å starte på strikkingen jeg også! ;)

Jeg elsker å handle babyting. :) Dessverre har vi alt fra før, så det blir ikke like moro denne gangen. :p Jeg har lyst til å strikke og sy litt til babyen etterhvert, men tror jeg må vente til jeg får vite kjønn. Orker ikke bruke tid på å lage mer unisex klær når vi har slike mengder fra før.

Jeg elsker å handle babyting. :) Dessverre har vi alt fra før, så det blir ikke like moro denne gangen. :p Jeg har lyst til å strikke og sy litt til babyen etterhvert, men tror jeg må vente til jeg får vite kjønn. Orker ikke bruke tid på å lage mer unisex klær når vi har slike mengder fra før.

Hehe sikkert greid å vente ;)
Har du sett de kosedyrene de hekler? De er jo utrolig søte, kanskje greit å bruke ventetiden på? :)

Hehe sikkert greid å vente ;)
Har du sett de kosedyrene de hekler? De er jo utrolig søte, kanskje greit å bruke ventetiden på? :)
Nei? Er det oppskrift på nett? Jeg har masse bomullsgarn liggende her, så kanskje jeg skulle prøve.

Ja tror det er oppskrifter på nettet, men husker ikke helt hvor. Det er mange forskjellige :)
Slike kanskje?
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=s24&d_id=7&lang=no
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=43&lang=no
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=27&lang=no

Jeg har selvfølgelig alt for mange bamser også, men tror jeg skal prøve meg på noe slikt likevel. Spesielt den siste rare blekkspruten så ut som noe babyer elsker.:)

Prøver å overbevise meg selv om at vi trenger ny vogn... Men klarer det søren meg ikke!! :p Den som lillemann brukte fungerer yppelig...haff!!

Hurra! Vi trenger både dypvogn og sportsvogn! :-D okei, dyrt :-/ Men såååå gøy med nytt! :)

Prøver å overbevise meg selv om at vi trenger ny vogn... Men klarer det søren meg ikke!! :p Den som lillemann brukte fungerer yppelig...haff!!
Vi har tre vogner nå bla en emmaljunga Edge med dypbag og sportsdel, men kommer til å kjøpe bag til Mb urban jungle'n og :p den er jo så fin til å ha på kjøpesentre osv :p

Back
Topp