flere som kjenner...?

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Noen ganger kiler det nederst på magen!! hehe...

Flere som kjenner det eller er det bare jeg som er rar?[8|][8D][;)]

Mulig det er dette noen kalles mensmurringer eller stikninger altså... hehe..[:)]

Jeg kjenner at det foregår noe der nede ja[:)]
Noen ganger er det kliss likt menssmerter, andre ganger stikker det bare litt.
Ser for meg at det er den lille klumpen som vokser og gror[:D]

Jeg gleder meg så mye til å kunne fortelle det til vennene mine!! [:D]
Er jo så oppblåst etter måltider, at det ser ut som jeg er flere måneder på vei allerede[8D]

Jeg og![:D][:D]

Var sammen med tre venninner når jeg var "hjemme" (=hos mamma og pappa) noen dager nå. Hadde SÅ lyst til å fortelle vår lille hemmelighet men neeeida..[8D]

Hu ene vet vi prøver (og vet vi mistet), så hu spurte til og med om det var no nytt på babyfronten.. men vi har bestemt oss for å ikke fortelle, så sa "neeeei"...[8D]

Hååhå, den er lei![8D]
Var på kino med girls'a i går, og hun ene har nettopp fått en lillebror! Viste frem bilder av den bittelille babyen, og han var såå søt[:)]
DA hadde jeg lyst til å si noe! Men kunne nesten ikke gjøre det alikevel..[8D]

jaa, hadde bare lyst til å si jaaaaaaaaaaa!! Var med på "voksen venn - dag" i barnehagen til dattera hennes (bestevenninne har ei jente på 4 1/2 med downs syndrom, verdens nydeligste!!!)[:)]

hehe, ikke sant... [:)]

Åå, de er jo såå søte[:)]

Joda, det stikker og murrer litt her også... [;)]

Herlig når man føler man "kjenner noe". Jeg føler liksom som det presser litt der, som om det er noe som vokser og gror i grunnen, og da blir jeg så glad [:D]

ORIGINAL: kanikketrodet

Herlig når man føler man "kjenner noe". Jeg føler liksom som det presser litt der, som om det er noe som vokser og gror i grunnen, og da blir jeg så glad [:D]

hehe... her er det nesten som om det kommer en flue bortpå el noen kiler meg med en fjær innimellom..[8D]

litt på begge sider, men den siste timen har det vært mest på høyresida[:)]

så rart da, men sikkert herli, har litt for mye polstring for å merke noe så fint følende jeg [:D]

så rart da, men sikkert herli, har litt for mye polstring for å merke noe så fint følende jeg [:D]

haha.. tro meg, har nok polstring jeg også!![;)]

ORIGINAL: tone86

hehehee.......ok, føler som det er noe som presser mot skambeinet jeg, veldig stikking og strekking i går, og nå er den følelsen konstant, en lite press, som om det ligger en liten ball der.....hmmmm, mon tro om noen skjønner hva jeg mente med det [:D]

Ja det murrer og stikker nedi der [;)] men det er vel helt normalt! [:D]

hehehee.......ok, føler som det er noe som presser mot skambeinet jeg, veldig stikking og strekking i går, og nå er den følelsen konstant, en lite press, som om det ligger en liten ball der.....hmmmm, mon tro om noen skjønner hva jeg mente med det [:D]

hehe... prøver hardt iallefall[;)]

hehe... prøver hardt iallefall[;)]

hehe, ja kroppen er rar [:)]

ORIGINAL: Sienna3

Ja det murrer og stikker nedi der [;)] men det er vel helt normalt! [:D]

ja heeeelt normalt, og veldig beroligende, i så fall for meg [;)]

Jeg elsker det når det murrer[:D]
Kan ikke annet en å glise! Ser sikker lur ut når jeg er på jobb, plutselig står jeg bare der og gliser[8D]

Back
Topp