Flere som kjenner spark allerede?

Er vel ikke første da? Jeg skal ha nr tre men kan ikke si sikkert at jeg har kjent No er da gitt. Unormalt tidlig å kjenne det alt nå hvis det er første ;) langt er du på vei?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kjente i uke 16 med førstemann, og 14+3 med nr 2. Spent på når jeg kjenner bøllefrøet i magen, sprella og herja bra på ul i dag ihvertfall :)

Lurer på om det var det jeg kjente når jeg la doppleren nedtil magen for å lytte. Men usikker:-) 14+5

Termin 4.januar ❤

Har ikke kjent noe enda.. Men har veldig lyst! :-) var helt overbevist forrige dagen at hele livmoren hikka, hehe :-) føltes sånn :-P 14+5

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ganske sikker på at jeg kjente noe på lørdag (natt til lørdag ) men kan ikke helt se bort i fra at det var luft heller :P

Termin 17. Januar

Hvordan kjennes det ut ? Jeg er 12+1 i dag. Dette er mitt 3 barn. I går og i stad så kjentes det ut som om det 'banket' på innenfra i magen. I stad var det 5 ganger etter hverandre på venstre side :)

Jeg kjente istad!! For en utrolig merkelig følelse, men er ganske sikker på det var bebis. Lå å lyttet på hjertelyden, så dulta det til rett ved siden av :) Ikke sånn at jeg ville kjent det på utsiden såklart, men nok til at jeg skjønte hva det var og skvatt litt :D Er bare 12+2 så det er ganske sprøtt..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Trodde kanskje jeg hadde kjent noe noen ganger, men nå vet jeg at morkaken ligger foran, så det kan ta tid før jeg kjenner noe. Litt skuff, men så lenge det ikke er noe farlig, så får det gå :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kjenner bevegelser og har gjort det i 1-2 uker. Er 15/16 uker nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror kanskje jeg kjente noe i går :) kjentes ut som noe som flytta seg rundt, men ikke noe mer etter det. 15+2

Jeg kjenner liv hver dag♡ rar men deilig følelse! Er 15+4:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Heldige dere som kjenner liv, gleder meg til jeg og kan det! Er 14 uker nå, håper den lille søte snart gir seg til kjenne for mor. :)

Back
Topp