Flere som "kjenner liv"?

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Akkurat som om man får litt sånn kiling! Men det er jo altfor tidlig? Er 12+5.

Nå har jeg også kuttet ut sjokolade og usunne ting- har fokus på grønt og sunt - det usunne blir i helga som før ♡

Føler og det noen ganger. For min del er det nok bare fantomspark :)

Jeg kjenner ofte bevegelser, men det er nok bare luftbobler som beveger seg rundt i tarmen :shy: er bare 10+1

Jeg har kjent en del nederst i magen, men tror det er fantomspark. Har hatt fantomspark innimellom siden sønnen ble født for snart tre år siden :hilarious:. Jeg er nå 12+0.

Sist jeg var gravid så kjente jeg babyen sparke i uke 15, det kjentes ut som noen strøk meg på innsiden av magen. Var usikker på om det var babyen den gangen, men når jeg kom til uke 16-17 Så var jeg helt sikker på at jeg kjente riktig i uke 15 :smiley-bounce022

Ååh, gleder meg sånn til å kjenne noe. Husker ikke når det begynte sist, men er noe veldig koselig og beroligende ved det :happy::happy:

Kjenner ikke noe, men er bare 8+4, så med mindre det er en liten bodybuilder inni der, noe som er veldig usannsynlig når man ser på foreldrene, så skulle vel det vært godt gjort å kjenne noe på ei god stund enda!

Har kjent antydning til noe, samme stedet nede på høyre side, ved to ulike anledninger. Kjennes ut dom en liten boble som sprekker, ikke det samme som når jeg opplever luft i magen for da kjennes det anerledes ut. Men skal absolutt ikke påstå noe som helst, men noe har jeg kjent.

Akkurat som om man får litt sånn kiling! Men det er jo altfor tidlig? Er 12+5.

Nå har jeg også kuttet ut sjokolade og usunne ting- har fokus på grønt og sunt - det usunne blir i helga som før ♡
Sniker

er fullt mulig det er babyen.
Jeg har kjent tidligere enn det med mine. Kiling er en fin beskrivelse

Jeg kjente min nr 2 i uke 11. Kom to små dytt på samme plass. Men så ble det helt stille en uke eller noe da. Han kjente jeg daglig fra uke 15.

Han jeg mista i høst kjente jeg helt garantert i uke 11 og. Kom 3 dytt på samme plass med bittelitt mellomrom. Ble usikker på den første, men så kom det 2 til. Så det er mulig. Men daglig har jeg ikke kjent dem så tidlig.
Og det er veldig forskjellig. Nr 4 var veldig rolig, kjente lite begevegelser og spark hele svangerskapet egentlig.

Jeg kjenner også ofte noe som kan minne om spark og bevegelse, men for min del er det bare luft :p Første bevegelsene jeg har kjent med mine før er mer sånn ålende bevegelser og romstrering, synes jeg å huske. Spark tror jeg ikke kom før litt senere, med meg. Har nesten glemt hvordan det var :hilarious: Gleder meg til å kjenne, men forventer ikke det på noen uker enda:)

Alt for tidlig for meg da jeg bare er 9 uker. Sist kjente jeg ikke før rundt uke 20 eller no:rolleyes:

Har tenkt tanken noen dager her, men det er garantert fantom/luftbobler. Kjenner de oppe ved ribbeina og alle steder. Men helt likt som når forrige sparket når han brukte hele magen, bare en del svakere ellers er jeg bare 8+2, så jeg må bare vente noen uker til

Lurte på om jeg kjente noe for rundt 4-5 dager siden. Det er vanskelig å beskrive hva det kjentes ut som. Har aldri kjent noe lignende. Det som kommer nærmest ville vel vært at det var som en stryking fra innsiden. Veldig forsiktig og fullstendig ukjent følelse.
Var da offisielt rundt 11+6, men i følge min utregning hadde jeg vært rundt 12+4.
Hadde vært kjekt om det var noe, men vet vel egentlig at det er litt for tidlig.

Har kjent antydning til noe, samme stedet nede på høyre side, ved to ulike anledninger. Kjennes ut dom en liten boble som sprekker, ikke det samme som når jeg opplever luft i magen for da kjennes det anerledes ut. Men skal absolutt ikke påstå noe som helst, men noe har jeg kjent.
Samme kjente jeg! Føltes ut som en boble.

Gleder meg til jeg føler noe sånt, aner ikke hvordan det føles, men er generelt var på kroppslige greier :hilarious: Satser på det gjelder i dette tilfellet også! Høres helt fantastisk ut.

Jeg er 2.gangs, og er ganske sikker på at jeg begynte å kjenne dult fra babyen i går.
Skal på tul på onsdag, håper det er liv der og at jeg ikke bare innbiller meg dette. :rolleyes:

Back
Topp