Flere som kjenner at..

bessy

Forelsket i forumet
Livmora begynner å komme opp fra skambeinet? Kjenner det er noe der nå [:)] Får ikke igjen yndlingsbuksa mi mere[:o] og vekta står på det samme.. hehe

Har kjente noe et par morgener, at noe "beveger" seg, men jeg vet jammen ikke hva det er.. Har tenkt mye på om det er livmoren som holder på å lirke seg oppover. 

Jeg kjenner det når jeg står.. Det virker mye større og hardere om jeg ikke har vært på do og tømt blæra enda[8D]

ORIGINAL: smurfhild

Hmm nei[8|] Nå har jeg litt hengemage fra forrige svangerskap, så ikke lett å kjenne! Men er det kun når du ligger???

Hehe, jeg og! Men jeg har ikke riper jeg da.....[8D]

Riper?? 

er noe på gang der nede ja... men er ikke heelt kommet enda.. jeg er litt godt pakka å men kjenner den sniker hehe

Kjenner ingenting jeg. [:-]
Men jeg er sikkert ikke kommet langt nok..

ORIGINAL: Sikon

Jeg kjenner det, stikker og strekker seg der nede. Ubehag som jeg ikke har hatt før, er ikke vondt da!

Samme her!

ORIGINAL: smurfhild

ORIGINAL: HanneHM

Riper?? 

Hihi jeg har MANGE strekkmerker fra forrige sv.skap, og en gutt fikk øye på dette en gang jeg var å bada! Der han ser lenge på magen min og sier: oj du hadde mange riper!! Hehe! Mirus var der også[;)]

hehehe så søtt;)

Her har det lenge vært en liten bul på magen, får ikke på meg de trangese buksene lenger s kan like gjerne pakke de vekk:)

Back
Topp