flere som kjeder seg???

millemax

Glad i forumet
det er så utrolig kjedelig.....kjeder vettet av meg, blir snart gal!!

nå har jeg sitti her på babyverden siden jeg sto opp...

har hvert sykmldt i 2mnd, og jeg kommer til og fly på veggen snart!
har 4mnd igjen, men tiden går jo så sakte....snufs![:(]

hva gjør dere for og få tiden til og gå??

Kjeder meg som en hund jeg og!!

Burde egentlig legge meg. Skal på lang tur til Dalarna Sverige i morgen tidlig. Men det er vanskelig å sove når man ei er trøyt.

Har begynt å strikke da. Skal bli et foret lappeteppe til tassen, men det er grenser for hvor lenge strikking er gøy...[:'(]

hehehe, du får sagt det bast....bra vi har deg her så får man letta på smilebåndet i løpet av dagen...[:D][:D]

setter jeg på musikk og rocker med blir jeg bare hyper......og da vil dere ikke ha meg her...hehe!

tenkte jeg karnskje skulle sette meg ned og skrive en bok....en meget dyp bok...må jeg bruke hjernen litt, og det er ikke hver dag, hehe..

hehe...ja fort gjort for det da....er vanligvis ikke så dyp av meg, så det kan si krasj....

lykke til imorgen....der er så artig, bare vent[:D][:D]

sov godt da[;)]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg kjeder meg [&:]

nå begynner kongen bast....noe og gjøra i 30min ihvertfall[;)][;)]

bare la han dusje lenge så kan du heller være her sammen med oss [;)]

Natta tilbake bast [:D]

Jeg blir foresten borte i en uke, min kjære kom hjem i dag å fortalte at han hadde fått seg fri en uke! Så vi reiser til "sommerhuset" i Risør en uke! Det er jo høstferie, så Tobias er reist hjem til Pappan sin i Tromsø. Så nu skal vi ha skikkelig kjæreste tid sammen!

Kan ikke huske sist, har Tobias hele tiden...så det skal bli SNADDER å bare være oss litt!!!

Sov godt bast, å hils jenten her inne!

Ta Ta til vi snakkes igjen

Kathrine

Takk skal du ha beta [:D][:D][:D]

Å det skal vi virkelig gjøre....har ikke hatt så mye tid sammen i det siste...så det trenger vi...å en ting til!!! Det vanker en EL på turen åsså [;)]

*skviseklem*

åhhhh.....så korselig kathrine[:D]
må dere kose dere masse masse masse, og karnskje dere fort blir en til på turen, hihi....passer jo perfekt[;)][;)]

Jupp....der er jo alltis lovt å håpe på det da [;)]

skal krysse alt jeg har for dere[;)][;)]

takker & bukker...det e på tide etter 9 mnd [:@]

har jaga vekk tanta di jeg nå.....så nå er det en stund til du ser henne igjen....[:D][:D]

den som venter på noe godt venter ikke forgjeves[;)]

er no dritt den prøvinga....blir så psykisk sliten..bare ikke gi opp, det skjer nok når du minst aner det...

Takk for omtanken millemax [:D]

*kjempeklem*

Håpe virkelig tanta blir borte leeeeeeeeeeeeeenge denne gangen!!!!

Back
Topp