Flere som kan kjenne livmoren?

MammaKaos

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har kjent etter livmoren i flere uker nå, men siden jeg var bortreist i helgen glemte jeg det helt bort. Da jeg lå i sengen i dag morges strøk jeg meg over magen, og like under navelen støtte jeg på noe hardt og stramt, litt som en ballong! :joyful: Det er vel livmoren? Har lagt meg på rygg mange ganger i dag bare for å kjenne at den fortsatt er der :p

Jeg er 12+4 i dag, førstegangs og gravid med tvillinger. Er det tidlig å kjenne livmoren nå, eller er det helt vanlig? :)

Jeg kjenner den og, tror jeg. Er 12+1 med nr 2,, men har det væskefylte hulerommet som vi ikke vet hva er. Den var litt større en fosterposen så har vel like stor livmor som om jeg skulle vært gravid med tvillinger, om jeg ikke tar feil.

Det er helt vanlig å kjenne 12+4. :) Jeg kjenner ingenting ennå, men jeg har ikke kjent livmora før ca uke 15 i tidligere svangerskap heller. Mistenker litt at det er fordi jeg har bakovervendt livmor at jeg ikke klarer å kjenne den før, men det er bare spekulasjoner da.

Jeg aner ikke hvordan den kjennes ut :p skjønte det ikke sist heller. Hehe

Jeg aner ikke hvordan den kjennes ut :p skjønte det ikke sist heller. Hehe

Jeg har trykket så mye nederst på magen min de siste ukene på jakt etter livmoren så jeg vet veldig godt hvordan den kjennes ut til vanlig. I dag da det plutselig var en stor forandring fra slik det pleier å være var det ikke så mye tvil :) Jeg synes det kjennes ut som en hard ballong med litt for mye luft i, men har lest på nett i dag at andre synes det kjennes ut som en appelsin :)

Jeg kjenner kanten på livmora, sånn midt mellom symfysen og navlen :) Er 11+3.

Eg kjenner ein liten ballong nedenfor navelen. Kjenner da best i senga om morningen. I dag synest eg kjente spark, men usikker når da er så tidlig

jeg kjenner ikke noe. men jordmor fant dem med en gang :P mye høyere opp enn hu trodde så hu sendte inn henvisning til haste ul for å se hvor langt jeg er på vei :)

Jeg finner ikke noe kant... Gjorde det aldri siste heller hehe Men nå har jeg også et "par" kilo ekstra. ;-)

Jeg finner ingenting, men så synes jeg også at det er litt ubehagelig å dytte for mye rundt der nå, sikkert mest psykisk :)

Back
Topp