Hei! Det er fint å kunne dele slike erfaringer. Vi har fått det til slik at jeg har vært hjemme til barna (to gutter 2 og 4,5 år nå) var 1,5 år. Så begynte jeg å jobbe i hhv 60% med eldste da han begynte i barnehagen og med minste i 40% mens mannen også hadde noe permisjon igjen. Minste begynte i barnehagen nå når han var 2 år. Det har vært veldig verdifullt. Merker fort stresset og kabalen som skal gå opp når man begynner å jobbe. Nå venter vi tredjemann, vil ihvertfall prøve å være hjemme med han til han er 1,5. Det blir jeg som tar mest av nattevåk, mannen tåler det veldig dårlig og får så lite overskudd. Han er også en del på jobbreise. Så jeg vil helst ikke begynne å jobbe før nettene er litt mer stabile. Men vi må jo se hva som går økonomisk, vi har ikke hatt en fullsted plan på det, men har vært heldig og det har ordnet seg med de eldste. Vi bor landlig og kan søke barnehageplass egentlig når tid som helst på året. Det er jo dumt at de hele tiden forandrer kontantstøtta, for dem som må planlegge i detalj i forhold til økonomi.