Flere som ikke sover om natten?

Ser det er flere en meg som plages med snorking. Aldri gjort dette før. Våkner jo selv av det....det er såpass at jeg gruer meg til å evnt havne på barsel hvor jeg må dele rom med andre,dersom det ikke roer seg. Noen som har noen tips?
Om det er en trøst, så har jeg forstått det sånn at vi snorker nå pga stor mage og ekstra vekt på innvoller. Det vil jo si at det sansynligvis vil gi seg når babyen er ute :)
 
Ser det er flere en meg som plages med snorking. Aldri gjort dette før. Våkner jo selv av det....det er såpass at jeg gruer meg til å evnt havne på barsel hvor jeg må dele rom med andre,dersom det ikke roer seg. Noen som har noen tips?
Vi får håpe snorkingen gir seg når presset fra barnet er vekke på barsel. Jeg vekker meg selv av snorkingen og, ligger i halvsøvne og hører på den irriterende lyden. For meg er det mest når jeg ligger på rygg med litt for høy pute, må passe på å ligge ganske flatt med hodet, gjør stor forskjell for meg . Ellers lite råd dessverre
 
Ser det er flere en meg som plages med snorking. Aldri gjort dette før. Våkner jo selv av det....det er såpass at jeg gruer meg til å evnt havne på barsel hvor jeg må dele rom med andre,dersom det ikke roer seg. Noen som har noen tips?

Nå da jeg så du skrev dette, kom jeg på at jeg selv våknet noen ganger i natt av at jeg hadde en "snork" i halsen. :p Jeg har vært litt plaget med "snørr" eller hva jeg skal kalle det, det sitter liksom bak i overgangen mellom nesen og halsen, så jeg må liksom snorke det bak heller enn å snyte, og føler det ikke løsner, så jeg må liksom snorke masse, ordentlig usexy. Tror det er det som har plaget meg. :p For jeg måtte spørre mannen om jeg har snorket i det siste, og fikk til svar at JA, jeg hadde snorket i natt. Gjør vanligvis ikke det. :p Han hadde tenkt å dytte litt i meg, men så fant han ut at han ikke ville risikere å vekke en høygravid kvinne. Smart trekk. :D
Vi sov begge dårlig i natt da, jeg slet med oppstøt og halsbrann, og det var storm, så mye lyd utenfra. På grunn av halsbrannen tok jeg en ekstra pute for å bygge overkroppen litt opp, men jeg var helt stiv da jeg våknet, for jeg klarer ikke å sove på rygg, så jeg hadde ligget på siden oppover putene.

Av og til glimter det til ei god natts søvn da, med bare en eller to turer på do, og så sovner jeg fort igjen. Sykt deilig de gangene det skjer!
 
Jeg sover dårlig på natta men det er ikke på grunn av ubehag. Bare våkner og er lys våken liksom. Kan ligge i flere timer før jeg sovner igjen :(
 
Er så kjedelig å ikke få sove :( Såååå sliten, men lys våken. Var nok ikke så lurt med den ettermiddagsluren =/
 
Godt å høre at jeg ikke er alene, selv om det er en mager trøst...
Med to fra før blir det lite mulighet til hvile på ettermiddagstid. Vurderer ytterligere sykemld for å kunne sove litt på formiddagstid...
 
Jm sa "sov når du kan" dagtid, kveld, natt, morgen. Er ikke så farlig bare du får litt søvn" så nå sover jeg 3 ganger på dagen, og når jeg greier på natta.
 
Jeg sover fint om nattan, men våkner tidlig pga jeg må tisse og av alle ninja attacksa fra babyen :/
 
Back
Topp