Flere som ikke sover om natten?

Laila1985

Blir kjent med forumet
Flere som ikke sover om natten? Pga ubehag?Masse stikkinger i underlivet som oppleves som støt? Dette er min 3 graviditet og den tyngste hittil.

Det varierer veeeeldig hvor godt jeg sover. I natt har jeg egentlig sovet kjempgodt, var våken bare en gang og gikk på do og måtte spise litt fordi jeg hadde fått magesyre opp i halsen, skikkelig oppkastsmak. Natt til i går derimot, da hadde jeg flere lange perioder hvor jeg bare lå og var våken uten grunn. Noen netter er det maange doturer, andre netter er det mest halsbrannen som holder meg oppe, eller rykninger i beina.

Jeg sover nesten ikke lengere ubehag , må på do hele tiden og rett og slett våkner konstant
Sliter å sovne og når sovner våken etter 2 timer og det er det.

Jeg sover ikke... Har kanskje 4 timer med søvn i snitt hver natt.. Da legger jeg meg kl 22 og skal stå opp kl 07. Har ingen spesielle ubehag, men jeg våkner heeele tiden! :( har en fridag i uka for at jeg skal få sove litt, men jeg klarer ikke.. Sambo tar eldstemann på ettermiddagen slik at jeg kan få sove/slappe av, men det er ingen vits i det..

Hadde det ikke sånn sist..

Sover bare i intervaller. Våkner ca hvert 15-30.min grunnet vondt bekken som da sprer seg til ned i knærne, så da må jeg snu meg som er vondt i seg selv. Og deretter repeat. Vært slik siden jeg var i uke 26, er 33+5 nå.

Veldig varierende hvordan nattesøvnen er gitt. Noen netter har jeg mye halsbrann og andre ubehag. Andre netter sovner jeg i fallet til puta og våkner av alarmen på morgenen

Sover utrolig lite.. en mann som snorker, må snu meg hver halvtime grunnet smerter i hoftene, må opp på toalettet, tenker og planlegger mye osv :p

Kvaliteten på søvnen varierer fra natt til natt, men bruker alltid lang tid på å sovne mellom hver dotur, så blir generelt alt for lite søvn til sammen. Hender jeg bare må sove litt etter at jeg har levert i barnehagen, men det straffer seg alltid for da sover jeg dårlig natten som kommer:( snorker også mye når jeg er gravid og jeg tror det forringer kvaliteten på søvnen noe veldig:p

Sover stort sett ikke mer enn 3 timer til sammen. Vondt, så må snu meg ofte og da våkner jeg. Oppe på do flere ganger og nå er bevegelsene til hun lille så vonde, så i natt holdt hun meg mye våken med å presse ut det ene og andre :p også har jeg en del murringer osv.

Har heldigvis ikke mye ubehag, men våkner mye og det er slitsomt med lite sammenhengende søvn med mange doturer i løpet av natta. Heldigvis har jeg mulighet til å sove lenge, ellers hadde jeg ikke fungert :p

Ikke noe særlig som gjør vondt hos meg heller, men må opp på do minst en gang i løpet av natta, og da blir jeg ofte liggende våken etterpå. Våkner og av og til med krampe i leggen, men da sovner jeg igjen med en gang jeg har fått den bort. Ymse kvalitet på søvnen altså, men overlever stort sett greit arbeidsdagen etterpå likevel. Lurer på når jeg får neste natt med uavbrutt søvn, er det når ungen har flytta hjemmefra? :p

De 2 siste ukene har jeg minimalt med søvn. Får ikke puste i ulike stillinger til tross for bb hug me. Er det ikke pustebesvær så er det halsbrann og toalett besøk om en annen. Ohr.... hadde det slik i slutten forrige også.

Går veldig opp og ned.. ikke noe gøy! natt til søndag våknet jeg med helt sinnssyk halsbrann, som endte opp i oppkast.. har aldri hatt halsbrann før :) i natt våknet jeg klokka 3 og lå våken til 6, kjentes ut som jeg hadde mat/oppkast langt oppi halsen og var helt utrolig tørst.. :(

Går veldig opp og ned.. ikke noe gøy! natt til søndag våknet jeg med helt sinnssyk halsbrann, som endte opp i oppkast.. har aldri hatt halsbrann før :) i natt våknet jeg klokka 3 og lå våken til 6, kjentes ut som jeg hadde mat/oppkast langt oppi halsen og var helt utrolig tørst.. :(

Får den samme der, at jeg våkner og hoster og det smaker spy i halsen og når jeg hoster. Dritekkelt, og den smaken går ikke så lett vekk heller.

Får den samme der, at jeg våkner og hoster og det smaker spy i halsen og når jeg hoster. Dritekkelt, og den smaken går ikke så lett vekk heller.

Ja det er helt forferdelig.. håper jeg slipper det nå i helga siden det er black friday-helg med myyye stress når man jobber i butikk.. vil så gjerne være uthvilt! Man får jo ikke sove når man føler man må spy i flere timer :(

Snart ringer klokka, og jeg har surfet på forumet i tre kvarter allerede :p

Jeg har dessverre begynt å sove dårligere om nattan nå :( Når jeg først sover, sover jeg godt - men jeg våkner et par tre ganger om nattan pga jeg ligger dårlig. Magen er så tung nå, så må ha pute under den ellers får jeg veldig vondt i ryggen! Når puten forsvinner et sted, våkner jeg med skikkelig ryggsmerter og ubehag :/ Har funnet en rar løsning nå da, så har gått greit, men kjenner at jeg på soffaen og ikke greier å ligge i ro i mer enn 15 min av gangen fordi jeg føler jeg ikke får puste eller kjenner vekta på babyen presser på et eller annet :( Får bare liggi på sidene

Back
Topp