Flere som ikke skal på tidlig ul?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Skal alle på tidlig ul eller er det flere som ikke skal?

Jeg tror jeg dropper det, sku bestille time i går, men det første de hadde ledig var 30 MAI!!! Da er jeg jo over 12 uker på veg så vet ikke om jeg blir å dra. Syns også det var bra dyrt, 1300 kr.
 
Jeg betaler kun 500 kr hos en jordmor som tar privat tidlig ul :) men det varierer jo rundt om i landet..

Hun er super hyggelig, billig og jeg har ikke opplevd særlig lang ventetid. Så terskelen er ikke særlig stor for å dra til henne ;) Så jeg skal såklart til henne :)
 
Jeg gjør ikke det, har også time 12. Mai.
Jeg tenker at så lenge jeg ikke er urolig, og ting føles "normalt", er det ikke behov.
Dersom det skulle oppstå noe, som blødninger, bestiller jeg bare Hastetime Til fastlegen. Nå som det er så tidlig er det svært lite legen får gjort uansett.
 
Skal alle på tidlig ul eller er det flere som ikke skal?

Jeg tror jeg dropper det, sku bestille time i går, men det første de hadde ledig var 30 MAI!!! Da er jeg jo over 12 uker på veg så vet ikke om jeg blir å dra. Syns også det var bra dyrt, 1300 kr.

Ja det var dyrt! Jeg har heldigvis krav på tidlig UL...
 
Tror ikke det blir tidlig UL her heller.. Får se. Har en kollega som tar UL, mulig eg "hukker" tak i henne om eg uroer meg for noe!
 
Jeg hadde ikke tatt ul om jeg ikke hadde mistet noen ganger og hatt en exu. Om jeg hadde blitt gravid i den andre egglederen måtte det blitt oppdaget tidlig om de skulle kunne reddet den.
 
Jeg hadde ikke tatt ul om jeg ikke hadde mistet noen ganger og hatt en exu. Om jeg hadde blitt gravid i den andre egglederen måtte det blitt oppdaget tidlig om de skulle kunne reddet den.

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Jeg skal på UL den 16 april. Er så spent på om spiren sitter der som den skal. De 3 siste graviditetene mine har det ikke vært noe i livmoren :( Er litt nervøs kjenner jeg!
 
Her har jordmoren et gammelt ul apparat på kontoret, så hun tar en sjekk når vi er der:)
Men vet ikke helt når jeg komme til å bestille tid. Sist fikk jeg se hjerteslag i uke 6, tror ikke jeg kommet til å gå like tidlig denne gang.
 
Har egentlig bestemt at vi ikke skal ta tidlig men heller ta 3D-ul seinere, men vi får se ;) Har ikke behovet enda iallefall..føler meg gravid ;) Sist tok vi tidlig men det var pga jeg blødde og så pga en del komplikasjoner, i uke 9, 11 og 12. Fikk ikke tatt 3D den gangen pga hun ble født før vi hadde time ;)
 
legen min tar ul når jeg er der. Sjekk, men har ikke bestilt meg time hos legen enda, tenker jeg venter til jeg er 11 / 12 uker på vei jeg:)
 
Tror jeg står over, gjorde ikke det sist heller. Føler meg like gravid denne gangen, bare på en annen måte, og er ikke veldig bekymret.
 
Back
Topp