flere som ikke merker

sokkestompen

Elsker forumet
noenting? klager ikke altså dere. men det gjør det her litt mindre reelt for meg. alt er at jeg tisser litt mer og var trøtt her for litt siden. ikke så trøtt lenger nå.

merker at jeg blir raskere andpusten og noen ganger kan jeg ikke ligg epå magen.

føler meg liksom ikke så gravid.... vanskelig å ta inn over seg!

Akkurat slik hadde jeg det i forrige svangerskap, ante faktisk ikke at jeg var gravid engang før jeg tok en test til legen, og da var jeg allerede 16uker på vei[8D] Syntes det var ganske kjipt den gangen, hadde jo liksom gått glipp av 3 hele mnd av graviditeten[&o] Men merket da altså ingenting, ikke et eneste symptom annet en at mensen var borte og at puppene kansje hadde blit litt større.. Men det blir nok mer reelt etterhvert nå skal du se, når magen begynner å vokse litt og alt begynner å bli mere tydelig[:)] Så får du heller bare prøve å ikke tenke så mye på disse symptomene og heller kansje prøve å være lykkelig for at du slipper ting som kvalme, halsbrann osv osv[:D]

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Akkurat slik hadde jeg det i forrige svangerskap, ante faktisk ikke at jeg var gravid engang før jeg tok en test til legen, og da var jeg allerede 16uker på vei[8D] Syntes det var ganske kjipt den gangen, hadde jo liksom gått glipp av 3 hele mnd av graviditeten[&o] Men merket da altså ingenting, ikke et eneste symptom annet en at mensen var borte og at puppene kansje hadde blit litt større.. Men det blir nok mer reelt etterhvert nå skal du se, når magen begynner å vokse litt og alt begynner å bli mere tydelig[:)] Så får du heller bare prøve å ikke tenke så mye på disse symptomene og heller kansje prøve å være lykkelig for at du slipper ting som kvalme, halsbrann osv osv[:D]

ja, du har nok veldig rett i det. får bare nyte det at det ennå ikke er noen plager:-)

jeg er en dag lenger på vei enn deg bare, og i går på bussen begynte min kvalme, trodde jeg skulle spy i veska hehehe..å i dag morres kjente jeg kvalmen igjen..jeg ville mye heller vært foruten, for kvalme er det verste som finnes...er godt mulig dine kvalme symptomer er rett rundt hjørne å..
Foresten vet du om de kvalme båndene man setter rundt håndleddet har noe effekt på svangerskap kvalme? husker jeg brukte dem for bil kvalme som barn nemlig..[:)]

samme her, har ingen plager utenom hyppig tissing og at jeg er litt mer trøtt en vanlig. Så det er fortsatt vanskelig å begripe at jeg virkelig er gravid igjen. Men skal ikke klage, det er jo deilig å være gravid uten å plages med kvalme eller andre stygge ting

Jeg føler meg ikke gravid nei, klarer ikke helt å tro det enda... tar en test avogtil bare for å se at streken kommer frem og blir sterkere for hver gang... Men kvalmen komer nok snart. Ble kvalm rundt uke 6 sist.

Jeg ville heller vært uten symptomer enn å ha ALLE på en gang!!det er utrolig slitsom og tvinge selv selv opp av sengen om natten fordi jeg må tisse. og når jeg da har kommet meg på beina kjenner jeg kvalmen kommer med en gang...=( når da vekkeklokka ringer og jeg skal på jobb ere på'n igjen. Orker ikke ordentlig frokost om morran så her blir'e yougert mens bikkja er ute på sin lille morgenrunde rundt huset:p når jeg da ankommer jobb er jeg selvføgelig sulten og tissatreng så min første halvtime på jobb går til dorunde og frokostpause:P (sjefen bare ler av meg)

Jeg sover en times tid når jeg kommer hjem fra jobb fordi jeg er ekstremt trøtt, og blir jo ekstra trøtt når enn er vant til å drikke et par kopper kaffe i timen, og nå er det fullstendig stopp=(( unner meg en halvliter coca cola om dagen da=)

jeg har MYE halsbrann og sterk metallsmak i munnen (ikke bra kombinasjon)

Og har nå 3 sorte BH'er som passer.

I tillegg er jeg slapp i fisken..ligger på sofaen så fort sjansen byr seg=) bortsett fra de siste 3 ukene jeg har jobbet dobbelt..har 2 jobber hver sommer. og jobber 12 timers arbeidsdag 3-4 dager i uken...[&:]

sist men ikke minst..mitt nye kallenavn i huset er HORMONELLA!!!!hihi

syns litt synd på meg selv om dagen!!deilig med litt ekstra kjærlighet fra sambo da[:D][:D]

blei litt lang den her..hihi...

jeg merket besten ingenting før idag...pang! kjempekvalm og trøtt...så symptomene kommer alltids![:)] er i uke 6+2 idag..

Skal vi se... Var ganske så øm "der nede" rundt livmora; det verste har gitt seg, men kjenner at det er "stivt". Har tisset en del i dag, og TRØTT, en bittebitteliten tendens til kvalme i dag. Akkurat som forrige gang. Og jeg klager ikke, nei!!!! [8D]

"Skal" vel ikke kjenne seg så veldig gravid enda, men det kommer. Spesielt når buksa begynner å bli trang. DA begynner man å føle seg gravid, hvis man slipper unna de verste plagene. [:)]

ORIGINAL: *eim*

ORIGINAL: BTM85

jeg er en dag lenger på vei enn deg bare, og i går på bussen begynte min kvalme, trodde jeg skulle spy i veska hehehe..å i dag morres kjente jeg kvalmen igjen..jeg ville mye heller vært foruten, for kvalme er det verste som finnes...er godt mulig dine kvalme symptomer er rett rundt hjørne å..
Foresten vet du om de kvalme båndene man setter rundt håndleddet har noe effekt på svangerskap kvalme? husker jeg brukte dem for bil kvalme som barn nemlig..[:)]

ja de skal hjelpe mot det også. jeg har og de fungerer fint her....[;)]
men det er jo som med alt annet, noe fungerer for noen mens det ikke fungerer for andre. men absolutt verdt å prøve!![:)]

flott da er d bare å løpe å kjøpe da...apotek eller??

Merker ingenting, humøret går litt opp og ned, og er andpusten og veldig varm, var ikke slik i forrige sv.skap..

Back
Topp