Flere som ikke kjenner liv?

Kaiamor

Betatt av forumet
Jeg fikk beskjed på UL at morkaka ligger foran og at det derfor kunne ta litt lengre tid før jeg kjente spark. Men begynner å bli utålmodig nå, føler alle andre kjenner masse liv.
Andre som ikke kjenner noe ennå?

Jeg har morkaka forran, førstegangs og har kjent siden uke 17 ca, men er veldig inviduelt ! Kjenner klare spark nå daglig som kan sees utenfra, men vet om fler her som ikke kjenner noe enda pga morkaka forran. Så ingenting bekymre seg over isåfall men utålmodig skjønner jeg godt du er :D tenkte jeg bare skulle legge igjen kommentar for å si at selv med morkake forran, så kan det skje når som helst <3

Kjenner ikke noe her. Bare småkiling som jeg ikke vet om er lille.
Venter i spenning. Plutselig så skjer det:)
19+6 i dag. Hvor langt er du?

Last edited:
Jeg fikk beskjed på UL at morkaka ligger foran og at det derfor kunne ta litt lengre tid før jeg kjente spark. Men begynner å bli utålmodig nå, føler alle andre kjenner masse liv.
Andre som ikke kjenner noe ennå?
Jeg er 19+5 nå, 3.gangs med morkaken foran. Har kjent pittelitt på ene siden de siste dagene. Med nr 1 kjente jeg d i uke 18, med nr 2 i uke 15...

Kjenner ikke noe her. Bare småkiling som jeg ikke vet om er lille.
Venter i spenning. Plutselig så skjer det:)
19+6 i dag. Hvor langt er du?
Ja, kjenner litt småkiling av og til, men ikke lett å si om deg er han, når det er førstegang:) Jeg er 21+4.. :)

Ja, kjenner litt småkiling av og til, men ikke lett å si om deg er han, når det er førstegang:) Jeg er 21+4.. :)

Nei, vanskelig det der. Hehe.
Jeg var hos jordmor i dag og hun sa at når det plutselig kommer så skjønner du at du har kjent det lenge:D
Også sa hun at det ikke var uvanlig å ikke kjenne noe daglig før uke 26-28:)

Jeg kjenner heller ikke noe ennå, er 21 + 4. Men jeg synes også det er vanskelig å vite hva som er barnet og hva som er annet... Mulig jeg kjenner noe, men ikke kjenner igjen det (første barnet)

Back
Topp