Flere som ikke har søkt om foreldrepenger enda?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Skal søke neste fredag, for da skal jeg på kontroll siden det må være datert etter uke 27. Er neste uke 29+5. Legen hadde ikke tid før da.

Føler det begynner å haste haha :p

Jeg har ikke gjort det enda, skal gjøre det snart tenker jeg ;)

jeg gjorde det sist uke, er rett over 30 uker nå.. Håper det ikke blir utsatt noe:S

Jeg sendte inn da jeg var 27 uker, men jobben var treg med å sende inn innteksopplysninger, så måtte få utsatt fristen fra nav, så er ikke før denne uken alt er I orden, og jeg er 32+1 :p

Sendte inn og fikk godkjent på få dager. Eneste var at de hadde regnet utifra feil inntekstopplysninger, så jobben måtte sende inn papirer å nytt.. så nå venter jeg på nytt vedtak.

Sendte inn og fikk godkjent på få dager. Eneste var at de hadde regnet utifra feil inntekstopplysninger, så jobben måtte sende inn papirer å nytt.. så nå venter jeg på nytt vedtak.
Tok de fra en annen jobb eller fra ifjor da eller ? :) Siden de gjorde feil?

Har sendt inn! 4 uker behandlingstid...... Håpet virkelig alt er i orden
Hvor mange uker er du? :) Nav på facebook mente det var helt greit for meg å sende inn i uke 29/30. Er ca 5-6 ukers behandlingstid her i Østfold.

I Hvilken uke sendte du inn? Tok de inntektene fra ifjor da eller, siden de gjorde feil?

Jeg sendte inn da jeg var 27 uker, men jobben var treg med å sende inn innteksopplysninger, så måtte få utsatt fristen fra nav, så er ikke før denne uken alt er I orden, og jeg er 32+1 :p
Hvorfor måtte du få utsatT? De anbefaler jo å sende inn 6-8 uker før permisjon. Du er jo innenfor grensen ? :))

Jeg har ikke gjort det enda, skal gjøre det snart tenker jeg ;)
Hvor mange uker er du ? :)

Ble enig med arbeisgiver (som hjalp mg med utfylling) om å komme innom med terminbekreftelse etter ferien henns, da er jeg i uke 31.:)

Har ikke sendt inn, men har prata med NAV om å få en samtale med dem sånn at jeg er sikker på at alt blir riktig. Dama på NAV sa at jeg hadde gooood tid med å søke enda, men kjenner jeg stresser litt likevel :P

Tok de fra en annen jobb eller fra ifjor da eller ? :) Siden de gjorde feil?

De regnet av en eller annen grunn utifra sykepengegrunnlaget arbeidsgiver sendte inn i mars. Jeg gikk opp i lønn fra 01.04. Skjønner ikke hvorfor de ikke så på vanlige grunnlaget som arbeidsgiver sendte inn.. :sour: Velvel, arbeidsgiver ringte de, og skulle sende inn noen tilleggspapirer eller noe.. Så får vi håper det blir riktig..

Sendte inn for et par uker siden, da jeg var 30 uker eller så.

Sendte inn i uke 27, men jobben har ikke sendt inn inntektsopplysninger enda og det blir de ikke å gjøre før i august(for at jeg skal få mest mulig utbetalt), så håper det ikke skaper trøbbel.

29+0 idag, og enda ikke søkt. Skal på kontroll på mandag som kommer, og blir nok å søke da hvis jeg klarer å huske på den bekreftelsen om hvor langt jeg er på vei :)

Nei.. Men bør søke før jeg drar på ferie neste uke, ellers blir jeg 32-33 uker før jeg får søkt :-P Arbeidsgiver lønner meg på normalt vis, så hun ba meg ta det med ro siden det er de som bare får etterbetaling fra Nav litt senere evt ;-)

OI, så raske dere er! Jeg gjør det gjennom jobben, og skal ikke tilbake dit før 2. uken i august. Da er jeg 32-33 uker på vei. Det er jobben som betaler ut foreldrepengene mine (og som igjen får penger fra nav), så jeg regner med at det går i orden tidsnok ;)

Har ikke sendt inn, men har prata med NAV om å få en samtale med dem sånn at jeg er sikker på at alt blir riktig. Dama på NAV sa at jeg hadde gooood tid med å søke enda, men kjenner jeg stresser litt likevel :p
Hvor langt er du da?:D nav er et skattekart i se selv :p haha

De regnet av en eller annen grunn utifra sykepengegrunnlaget arbeidsgiver sendte inn i mars. Jeg gikk opp i lønn fra 01.04. Skjønner ikke hvorfor de ikke så på vanlige grunnlaget som arbeidsgiver sendte inn.. :sour: Velvel, arbeidsgiver ringte de, og skulle sende inn noen tilleggspapirer eller noe.. Så får vi håper det blir riktig..

Sendte inn for et par uker siden, da jeg var 30 uker eller så.
De har sikkert tatt feriemodus, haha:) bra det ordner seg da!

Back
Topp