Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok de fra en annen jobb eller fra ifjor da eller ? Siden de gjorde feil?Sendte inn og fikk godkjent på få dager. Eneste var at de hadde regnet utifra feil inntekstopplysninger, så jobben måtte sende inn papirer å nytt.. så nå venter jeg på nytt vedtak.
Hvor mange uker er du? Nav på facebook mente det var helt greit for meg å sende inn i uke 29/30. Er ca 5-6 ukers behandlingstid her i Østfold.Har sendt inn! 4 uker behandlingstid...... Håpet virkelig alt er i orden
I Hvilken uke sendte du inn? Tok de inntektene fra ifjor da eller, siden de gjorde feil?Sendte inn og fikk godkjent på få dager. Eneste var at de hadde regnet utifra feil inntekstopplysninger, så jobben måtte sende inn papirer å nytt.. så nå venter jeg på nytt vedtak.
Hvorfor måtte du få utsatT? De anbefaler jo å sende inn 6-8 uker før permisjon. Du er jo innenfor grensen ? )Jeg sendte inn da jeg var 27 uker, men jobben var treg med å sende inn innteksopplysninger, så måtte få utsatt fristen fra nav, så er ikke før denne uken alt er I orden, og jeg er 32+1
Hvor mange uker er du ?Jeg har ikke gjort det enda, skal gjøre det snart tenker jeg
Er 29+5. Sendte inn på fredag 29+1.Hvor mange uker er du? Nav på facebook mente det var helt greit for meg å sende inn i uke 29/30. Er ca 5-6 ukers behandlingstid her i Østfold.
I Hvilken uke sendte du inn? Tok de inntektene fra ifjor da eller, siden de gjorde feil?
Tok de fra en annen jobb eller fra ifjor da eller ? Siden de gjorde feil?
Hvor langt er du da? nav er et skattekart i se selv hahaHar ikke sendt inn, men har prata med NAV om å få en samtale med dem sånn at jeg er sikker på at alt blir riktig. Dama på NAV sa at jeg hadde gooood tid med å søke enda, men kjenner jeg stresser litt likevel
De har sikkert tatt feriemodus, haha bra det ordner seg da!De regnet av en eller annen grunn utifra sykepengegrunnlaget arbeidsgiver sendte inn i mars. Jeg gikk opp i lønn fra 01.04. Skjønner ikke hvorfor de ikke så på vanlige grunnlaget som arbeidsgiver sendte inn.. Velvel, arbeidsgiver ringte de, og skulle sende inn noen tilleggspapirer eller noe.. Så får vi håper det blir riktig..
Sendte inn for et par uker siden, da jeg var 30 uker eller så.