Flere som ikke har fortalt/vært på kontroll

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Her er det kun mannen og jeg som vet om lillespira. Absolutt ingen som vet noe eller har mistanke (alle vet at vi var ferdig/ikke skulle ha flere) har heller ikke bestilt time til første kontrollen...
Er 10+4 i dag :)

Er det flere som ikke har vært til første kontroll enda??
Og som enda ikke har delt gleden?

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg har ikke vært på kontroll:) skal om en uka da;) Men fortalte til besteforeldre, oldeforeldre og tanter og onkler har vi gjort:) Må vel snart si det til de på jobb også da det kommer 2 sommerfester om en par uker;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Vi har begynt å dele det nå, 11 uker på vei, men ikke vært til kontroll enda. Har UL på tirsdag :)

Har ikke fortalt noen det enda. Bestilt time til kontroll om 2 uker er 10+ 6 i dag. Vurderte å si noe på jobb i går. Ettersom de tenker Å sende meg på et dyrt kurs for å bli brannvernleder og da dumt å gå ut i permisjon 4 mnd etter det. Men føler meg liksom ikke gravid heller =\

Har ikke vært. Skal til mandag, da er jeg 13+4 :)

Har ikke vært på kontroll enda, men skal neste uke, er da 11+1.
Har ikke fortalt det til noen, hadde tenkt å vente til etter kontrollen. Men må nok fortelle det på jobb snart, pga bekkenproblem...
Og så er jeg temmelig sikker på at svigermor ser det i helgen når vi skal på besøk der. Hun ser alltid slik :)

:) må vel knø meg til å bestille time snart :)
Da jeg ble gravid ville jeg juble og fortelle det til "alle" Men nå.. Er liksom så godt å ha en hemmelighet som bare jeg og mannen har :)
Men samtidig er det så uvirkelig- er jeg virkelig gravid (ingen symptomer) så er redd det ikke er liv der inne..

Har heller ikke sagt det til noen. Tenkte å vente til vi har vært på kontroll om 2 uker ca, da jeg er 12 uker på vei.

Venter en liten i februar ❤️

Hvordan var de andre svangerskapene dine i forhold til symptomer? De fleste venninnene mine har ikke hatt noen symptomer - tror det er like vanlig som å være dårlig. Men hvis du drar til legen om er par uker kan de vel lete etter hjertelyden? Det hadde kanskje vært betryggende?

♡Termin 20. februar ♡

Det er så lenge siden sist (8 år) og ut fra det jeg kan lese fra sist og ut fra det jeg husker, så hadde jeg ikke mye symptomer da heller... Men tenkte ikke da på samme måte som jeg gjør i dag.. Og er så mye mere bekymret.. Var så ung og bekymringsløs da :) tok ting som de kom :)

Ja, tenker å drøye det litt med time- tenkte å dra kun til jordmor.. Og at jeg da er så langt at hun kan høre et <3 :)

Besteforeldre, onkler og tanter vet det her.. Var litt vanskelig å skjule når jeg gikk kvalm og måtte gå å legge meg ned når de var på besøk :p måtte fortelle det til ei på jobb i uka her også skal jeg forteller det til sjefen på mandag. Har lyst til å fortelle det til alle, men vi venter til etter uke 12:) er 10+2 i dag <3

Har fortalt til flere enn vi tenkte, men har ikke vært på kontroll enda.

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikkje bestilt kontroll , er 10+3 i dag :p Har heller ikkje sakt det til nåken enda, fortalte det på jobb og besteforeldre sist , men da mista vi...så denne gangen prøva eg å vente lenge mulig:)

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Neste på agendaen nå er å fortelle det til kommende besteforeldre. Har passert 12ukerskneika nå, så da kan det vel begynne å offentliggjøres :)

Skal på kontroll neste fredag, jormor uka etter og ul 22 sept! Går plutselig fort tror jeg! :p

Skal fortelle på jobb til uka, da er jeg 14+, så det blir litt rart kjenner jeg :)

Skal på kontroll i morgen, 11+3, og ul tirsdag, 11+5. Da kan vi begynne å fortelle til alle :) nå er det bare ei vennine som har gjettet seg fram som vet, og bestekompisen til mannen :)

:) må vel knø meg til å bestille time snart :)
Da jeg ble gravid ville jeg juble og fortelle det til "alle" Men nå.. Er liksom så godt å ha en hemmelighet som bare jeg og mannen har :)
Men samtidig er det så uvirkelig- er jeg virkelig gravid (ingen symptomer) så er redd det ikke er liv der inne..

Jeg føler/følte det ganske likt. Hadde lyst å fortelle det til alle i begynnelsen, men etterhvert ble det mer og mer spennende at jeg og mannen hadde en liten hemmelighet helt for oss selv. Det var litt antiklimaks å fortelle det da jeg var 12 uker på vei, selv om det samtidig også var verdens beste nyhet å dele:)

Fra mobil.

Har ikke vært på kontroll. Var bare på en tidlig legetime ang ting ift graviditeten. Skal på torsdag og er da 13+3. Ellers har vi fortalt drt til de vi står nærmest

Back
Topp