¤hoppedotten¤
Betatt av forumet
ORIGINAL: s_lady85
ORIGINAL: Fly
Jeg har full forståelse for de som er lei altså, det er jeg og! Lei av plager, å ikke "eie" kroppen min selv, lei av å ha det vondt og alt er tungt- Men kjenner jeg ikke rusher for det. Men fortsatt så håper jeg hun kommer til termin/etter termin datoen- Er så mye som må fikses og kjenner at jeg begynner å forstå å ta vare på denne siste tiden der jeg enda er bare meg. Og ikke mamma, fordi når dagen hun kommer er alt forandret! Da er jeg mamma for resten av livet[:D]
Ahh - som jeg skulle sagt det selv [:)] Forstår de som har masse masse plager og som ønsker å bli ferdig.... Mne deler akkurat de samme tankene som deg... Jeg nyter å bare være meg, lille gutt kommer mest sannsynlig om 4 uker uansett, og det gleder jeg meg syyykt masse til - har sett frem til det hele livet.... men har virkelig nytet svangerskapet til det fulle.... Så den siste mnd her nå nyter jeg å slappe av, bake, dra på cafe og ut å spise me venner og sambo og bare det å nyte stillhetene.... Mamma blir jeg snart og det for resten av livet og når han bestemmer seg for å komme - DA skal jeg være klar og vie livet mitt til denne lille guttebassen min
Så jeg er HELT enig.... skjønner faktisk ikke disse som begynner å styre me kjerringråd bare de så vidt har kommet til uke 37... synes det er litt ... hmm, ja vet ikke hva(]
Så uansett har jo bebisene best av å væ jeg skal si [:'re i mors mage til termin - derfor vi har en termindato å forholde oss til [:)] Kommer lillegutt før termin så er han tydelig da klar for det [:)]
kunne ikke vært mer enig! At man blir sliten og lei på slutten er helt forståelig men det er da ærlig talt en grunn for at man skal gå gravid i ca 40 uker. Har en utrolig aktiv gutt på 20 mnd som krever mye hver dag og som jeg kjenner tapper meg for mye energi, men jeg ønsker io kke føde flere uker før tiden fordi om.
Skjønner at mange plages med diverse nå på slutten men prøv å vær positiv og ikke legg for mye vekt på disse plagene, da blir det såååå mye lettere.[:D]